Feladatok

  • telefonos ügyfélmegkeresések teljeskörű kezelése 0-24-es munkarendben;
    12 órás műszakbeosztásban, amely éjszakai munkavégzést is igényel
  • távhőszolgáltatással, köz- és díszkivilágítással kapcsolatos műszaki bejelentések kezelése, szükség esetén szakterületre továbbítása
  • lakossági és közületi, valamint lakóközösséget képviselő ügyfelek tájékoztatása
  • megoldásorientált, hatékony panaszkezelés
  • ügyfélkezelés adminisztratív feladatainak ellátása

Elvárások

  • középfokú végzettség (érettségi)
  • telefonos ügyfél-kapcsolattartásban szerzett tapasztalat
  • MS Office alkalmazások alapszintű, magabiztos ismerete és használata
  • hatékony kommunikációs készség szóban és írásban, ügyfélközpontú gondolkodás
  • önálló, pontos munkavégzés, felelősségvállalás
  • jó problémamegoldó képesség, proaktív hozzáállás és rugalmasság
  • előnyt jelent a műszaki érdeklődés, továbbá a műszaki hibabejelentéssel kapcsolatos ügyintézői tapasztalat

Amit kínálunk

  • hosszú távú, biztos álláslehetőséget kínálunk
  • dinamikus, befogadó csapat munkájában vehetsz részt
  • mentorok segítik a betanulásodat
  • a próbaidőt követően, heti 1 napot home office-ban is dolgozhatsz  
  • kiszámítható munkaidőt biztosítunk munkaidő-beosztással, amely a telefonos ügyfélszolgálat nyitvatartásához igazodik
  • a jó teljesítményt anyagilag is elismerjük: negyedévente a teljesítményedtől függően pénzbeli juttatást kaphatsz
  • próbaidő lejártát követően személyre szabott cafeteria-csomagból válogathatsz évente bruttó 513.530 Ft összegben    

Munkahelyi extrák

  • Céges étkező
  • Parkoló

Céginformáció

Kik vagyunk mi?

Mi a BKM Nonprofit Zrt.-ben a fővárosunkért és annak lakóiért dolgozunk – nap mint nap. Jelen vagyunk a lakosok mindennapi életében; ellátjuk a köztisztasági, a távhőszolgáltatási, a kertészeti és a temetkezési feladatokat, valamint országos szinten nyújtunk kéményseprőipari szolgáltatásokat.

Csatlakozz hozzánk Budapest fejlődéséért!

JELENTKEZEM