Feladatok
Budapesti multinacionális partnercégünk telephelykomplexumán működő létesítményüzemeltetési csapatunk támogatása műszaki/helpdesk és logisztikai szempontból
Műszaki feladatok: (műszaki diszpécser, helpdesk)
- Létesítményüzemeltetéssel kapcsolatos hibajelzések fogadása, lekezelése
- Hibák rögzítése a létesítményüzemeltetési szoftverben
- Munkatársak mozgósítása és egyéb intézkedések megtétele a hibák megoldásában
- A rögzített hibajegyek nyomon követése
- Adminisztráció és dokumentáció, riportok készítése
Logisztikai feladatok:
- Raktári nyilvántartás vezetése (raktárkezelő szoftver használatával)
- Munkaruha és egyéni védőeszköz nyilvántartás kezelése
- Készletek folyamatos figyelemmel kísérése
- Beszerzések intézése, rendelések indítása
- Beszállítókkal történő kapcsolattartás
- Adminisztráció és dokumentáció, riportok készítése
Elvárások
- Minimum középfokú végzettség
- Műszaki és/vagy logisztikai végzettség előny!
- Hasonló feladatok végzésében szerzett 1-3 éves tapasztalat
- Műszaki és/vagy logisztikai területen szerzett tapasztalat
- Műszaki affinitás
- Magabiztos számítógépes felhasználói ismeretek (MsOffice, Outlook)
- Angol nyelvismeret előny
- Létesítményüzemeltetési területen szerzett tapasztalat előny
- Szolgáltatás és ügyfélorientált személyiség
- Kiváló kommunikációs készség
- Jó szervező és problémamegoldó egyén
Amit kínálunk
- Stabil, multinacionális létesítményüzemeltetési szolgáltató vállalat
- Önálló, változatos munkakör
- Családias légkör
- Kiteljesedési, fejlődési lehetőség
Munkahelyi extrák
- Céges étkező
- Kávézó
- Zuhanyzási lehetőség
- Kerékpártároló
- Parkoló
- Sportolási lehetőség
- Ingyen kávé, üdítő
- Játéksarok
Jelentkezés módja
Amennyiben a lehetőségünk felkeltette az érdeklődését és van releváns tapasztalata a fentiekben, várjuk önéletrajzát!