Feladatok

  • csarnok és hozzá tartozó iroda építési munkák szervezése a Létesítményfelelős irányítása mellett
  • árajánlatok bekérése, versenyeztetése
  • megrendelések, alvállalkozói szerződések készítése
  • logisztikai feladatok irodai kezelése
  • műszaki tartalmak, kiírások, tervlapok átnézése, értelmezése
  • költségek és ütemterv összeállítása, szigorú betartása
  • projekt irányítási rendszer naprakész vezetése, adminisztrációs feladatok elvégzése

Elvárások

  • építészmérnök vagy építőmérnök végzettség
  • kiváló kommunikációs és érdekérvényesítő készség
  • alapos, precíz, megbízható személyiség
  • dinamikus munkatempó és jó stressztűrő képesség

Előnyt jelent

  • ipari épületek kivitelezésében vagy előkészítői munkakörben szerzett tapasztalat
  • ArchiCAD vagy AutoCAD felhasználói szintű ismerete

Amit kínálunk

  • jó hangulatú, fiatalos légkör vár rád, kiállunk egymásáért, befogadó és segítőkész csapat vagyunk
  • cégpolitikánk előtérbe helyezi a család és munkahely közötti egyensúly megteremtését
  • hosszú távra tervezünk munkatársainkkal, több kollégánk 5 évnél régebben dolgozik a cégnél
  • stabil a vállalati hátterünk
  • munkahelyi környezetünk modern és zöldövezeti
  • anyagilag és emberileg is megbecsülünk

Céginformáció

A Pallér Csarnok Kft. 2006-ban alapított gyártó- és üzemcsarnokok, logisztikai raktárak tervezésére és generálkivitelezésére specializálódott magyar tulajdonban lévő vállalkozás. A cég növekedésének motorja a minőségen, a kimondott szavak erejében, vevőink elégedettségében és jól teljesítő munkatársai kimagasló támogatásában keresendő – a legjobb megbízókat csakis a legjobb csapat szolgálhatja.

JELENTKEZEM