Feladatok

  • Munkavállalókkal kapcsolatos adminisztráció
  • Munkaszerződések és egyéb dokumentumok előkészítése
  • Munkavállalók beléptetése / kiléptetése
  • Szabadságok, betegségek, távollétek nyilvántartása
  • Bérszámfejtés előkészítése, kapcsolattartás a bérszámfejtőkkel
  • Munkavállalói adatbázis karbantartása
  • Közreműködő alvállalkozók nyilvántartása, szerződések / megrendelések elkészítése
  • Munkavégzéshez szükséges eszközök (laptop, telefon) kiadása, visszavétele és nyilvántartása
  • Egyéb, a cég működésével kapcsolatos irodai feladatok ellátása

Elvárások

  • Minimum középfokú végzettség
  • 1-2 év adminisztratív területen szerzett tapasztalat
  • Pontosság, precizitás, önállóság
  • Jó kommunikációs készség írásban és szóban
  • Empatikus hozzáállás
  • MS Office felhasználói szintű ismerete és gyakorlat
  • Együttműködésre, csapatmunkára való képesség.

Előnyt jelent

  • Szakirányú végzettség.
  • Munkaügyi területen szerzett tapasztalat.

Amit kínálunk

  • Változatos, kihívásokkal teli munkakör.
  • Munkaeszközök (laptop / telefon) biztosítása
  • Fiatalos, összetartó csapat.
  • Személyes fejlődési és tanulási lehetőség.
  • Professzionális, igényes munkakörnyezet.
  • Versenyképes jövedelem.
  • Egész évben változatos céges rendezvények.

Munkahelyi extrák

  • Parkoló
  • Ingyen gyümölcs, nasi
  • Ingyen kávé, üdítő

Céginformáció

Partnerünk 20 éve piacon lévő, informatikai és üzleti tanácsadó cég. Fő tevékenységként vállalatirányítási rendszerek, SAP, üzleti intelligencia rendszerek bevezetésével, illetve pénzintézeti informatikai tanácsadási szolgáltatásokkal, egyedi fejlesztésekkel és az ezekhez kapcsolódó üzleti környezet kialakításával foglalkozik.
Emberközpontúság és rugalmasság jellemzi a céget, fontosnak tartják a tudásmegosztást. Rendszeresen szerveznek workshopokat, csapatépítőket, illetve mentoring program is segíti az újonnan csatlakozók sikerességét.

JELENTKEZEM