Feladatok

  • a vállalat működésének általános adminisztratív támogatása,
  • munkaügyet érintő összes dokumentáció előkészítése a bérszámfejtés részére,
  • teljesítés igazolások és számlák kezelése,
  • egyéb nyilvántartások vezetése, és a levelezés bonyolítása.

Elvárások

  • legalább 2 év hasonló munkaügyi területen szerzett szakmai tapasztalat,
  • minimum középfokú végzettség (szakirányú végzettség előny de nem feltétel),
  • jó kommunikációs képesség írásban és szóban egyaránt,
  • határozottság, önálló munkavégzés,
  • terhelhetőség,
  • számítógép készségi szintű ismerete (MS Office: Word, Excel, Power Point).  A feladat ellátáshoz nélkülözhetetlen az Excel ismerete.

Amit kínálunk

  • határozatlan idejű, heti 40 órás alkalmazotti jogviszony,
  • a munkavégzéshez telefont és laptopot biztosítunk,
  • nyelvvizsga pótlék (próbaidőt követően),
  • stabil, hosszútávú munkalehetőség, 
  • próbaidőt követően a Társaságunk alkalmazottjait szociális, illetve béren kívüli juttatásokkal (pl. születési támogatás, temetési segély, csoportos biztosítás, törzsgárda elismerés, toborzási jutalék) támogatjuk.

Céginformáció

Vagyonvédelmi nagyvállalat Budapest XIV. kerületében található központi irodájában történő munkavégzéssel,  gyakorlattal rendelkező munkaügyi adminisztrátor munkatársat keres.

Jelentkezés módja

A "Jelentkezem" gombra kattintást követően kérjük csatolja a fényképes szakmai önéletrajzát. 

JELENTKEZEM