![](https://www.profession.hu/images/sablon/1/4/2418864_formel_De_2016_08_17_header_s.jpg)
Most a magyarországi operáció központi irodájába keressük új kollégánkat!
Munkaügyes, Bérszámfejtő TB-ügyintéző
Főbb feladatok, munkák
- Bérszámfejtés Kulcs-Bér programban (fehér- és kékgallérosok munkavállalók; telephelyenként különböző munkarend; munkaidőkeret);
- Kifizetőhelyi TB ügyintézés;
- Hatósági bevallások, statisztikák, adatközlések stb elkészítése;
- Munkaügyi dokumentumok elkészítése (munkaszerződés, munkaszerződés módosítás, munkaköri leírás, nyilatkozatok stb.);
- Munkavállalókkal kapcsolatos adatbázisok kezelése, belső riportok készítése;
- Napi szintű kapcsolattartás a projekt telephelyekkel, HR-rel, Toborzással és Pénzüggyel;
- Vezetők és munkatársak támogatása munkaügyi kérdésekben.
Az álláshoz tartozó elvárások
- Bérszámfejtő és TB-ügyintézői képesítés;
- Releváns munkatapasztalat (munkaügy, bérszámfejtés és TB-ügyintézés területén);
- Alapos munkajogi, munkaügyi, TB ismeretek;
- MS Office programok felhasználói szintű ismerete;
- Csapatjátékos;
- Kiváló kommunikációs készség szóban és írásban egyaránt;
- Pontos, precíz munkavégzés;
- Önálló problémamegoldó képesség;
- Stressztűrés és terhelhetőség.
Az állás betöltéséhez előnyt jelent
- Középfokú (B2) angol nyelvtudás szóban és írásban;
- Kulcs-Bér program felhasználói szintű ismerete;
- Munkaerő-kölcsönzéssel és -közvetítéssel kapcsolatos tapasztalat.
Amit kínálunk
- Munkábajárási támogatás
- Próbaidő után: cafeteria, AYCM kártya (L csomag)
- Biztos, hosszútávú lehetőség egy dinamikusan növekedő cég motivált és jól működő csapatában;
- Nagy nemzetközi cégcsoport, de autonóm, családias helyi csapat;
- Határozatlan idejű munkaviszony;
- Szakmai fejlődési lehetőség;
- Modern irodai környezet, kiváló megközelítéssel;
- Részben otthoni munkavégzés lehetősége.
Állás, munka területe(i):
- Adminisztráció, Asszisztens, Irodai munka
- Adminisztrátor, Dokumentumkezelő
- HR, Munkaügy
- Bérszámfejtés, TB ügyintézés
- HR adminisztráció