A Budapesti Rendőr-főkapitányság vezetője

felvételt hirdet

 

a Budapesti Rendőr-főkapitányság Hivatala

Titokvédelmi, Ügykezelési és Kártérítési Osztály

állományába

 

minősített adatkezelő

beosztás betöltésére

 

 

A jogviszony időtartama és jellege: határozatlan idejű rendvédelmi igazgatási alkalmazotti szolgálati jogviszony

 

A munkavégzés helye:         Budapesti Rendőr-főkapitányság (1139 Budapest, Teve u. 4-6.)

 

Besorolási osztály:                „A”

 

Munkaidőrend:                    vezényléses (heti 40 óra)

 

Illetmény: a rendvédelmi feladatokat ellátó szervek hivatásos állományának szolgálati jogviszonyáról szóló 2015. évi XLII. törvény alapján, illetve a belső szabályzó szerinti közös megegyezés alapján.

 

A beosztásba tartozó lényeges feladatok:

 

  • a minősített, illetve a TÜK számra iktatandó iratok átvétele, érkeztetése, iktatása, kezelése a 90/2010. (III.26.) Korm. rendelet meghatározottak szerint;
  • a minősített anyagok minősítésének érvényességi idejének figyelemmel kísérése, a minősítések felülvizsgálatának előkészítése;
  • visszaküldött minősített normák kiadó szervhez történő visszajuttatása;
  • a címzett szervek részére megküldendő TÜK számra iktatott iratoknak, a kiadmányozó által meghatározott rend szerinti elosztása, továbbítása;
  • a BRFK központi szervei állományának személyi biztonsági tanúsítványainak valamint titoktartási nyilatkozatainak előkészítése, ezek kiadásáról és visszavonásáról naprakész nyilvántartás vezetése;
  • a minősített iratok irattározásával, selejtezésével és megsemmisítésével kapcsolatos feladatok végzése;

 

A beosztás betöltésének feltételei:

 

    • magyar állampolgárság,
    • cselekvőképesség,
    • büntetlen előélet,
    • nem áll fegyelmi vagy büntetőeljárás hatálya alatt,
    • egészségi alkalmassági követelményeknek való megfelelés,
    • középfokú iskolai végzettség (érettségi),
    • pontosság, megbízhatóság, felelősségtudat;
    • a beosztáshoz előírt képesítési előírásnak való megfelelés, amely a belügyminiszter irányítása alatt álló rendvédelmi feladatokat ellátó szerveknél a rendvédelmi igazgatási szolgálati jogviszonyban foglalkoztatottak által betölthető munkakörökről és az azok betöltéséhez szükséges képesítési követelményekről szóló 15/2019. (III.11.) ORFK utasításban foglaltak szerint: középfokú végzettség,

 

A jelentkezés elbírálásánál előnyt jelent:

  • felhasználói szintű számítógépes, RZS ismeretek;
  • TÜK vizsga
  • érvényes nemzetbiztonsági ellenőrzés

 

Elvárt kompetenciák:

  • jó munkabíró képesség;
  • pontosság, megbízható munkavégzés;
  • jó kommunikációs készség;
  • együttműködő képesség;
  • problémamegoldó képesség
  • monotónia tűrés.

 

A jelentkezés benyújtási határideje:          2025.03.31

 

Beosztás betölthető:                                     2025.04.01

 

A jelentkezésnek tartalmaznia kell:

 

  • fényképpel ellátott részletes szakmai önéletrajzot a jelentkező személyes adataival és elérhetőségével, valamint a jelenlegi és korábbi munkahelyek és munkakörök megnevezését,
  • végzettséget igazoló okiratok másolatait,
  • nyilatkozatot arról, hogy fegyelmi, illetve büntetőeljárás nincs a jelentkező ellen folyamatban, illetve fegyelmi fenyítés hatálya alatt nem áll,
  • motivációs levelet, bérigény megjelöléssel,
  • hozzájáruló nyilatkozatot arról, hogy engedélyezi személyes adatainak kezelését a felvételi eljárással összefüggésben.

 

A jelentkezés benyújtható:

 

elektronikusan a LazaridiszVE@budapest.police.hu levelezési címen.

 

A felhívással kapcsolatban érdeklődni lehet:

 

Név: Horváth Viktória rendvédelmi alkalmazott

Tel.: 06-1-443-5000/31-433-es mellék

 

A jelentkezések elbírálásának módja:

 

Az álláshirdetésre beérkező anyagokat bizottság bírálja el. Visszajelzést csak azoknak a jelentkezőknek küldünk, akiket személyes elbeszélgetésre behívunk.

Az érvénytelen, feltételeknek nem megfelelő, illetve határidőn túl benyújtott pályázatokat érdemi vizsgálat nélkül elutasítjuk.

 

JELENTKEZEM