Feladatok:

  • Kialakítod és fejleszted a formális minőségbiztosítási folyamatokat, biztosítva, hogy a csapat az iparban elfogadott legjobb gyakorlatokat alkalmazza.

  • Kezeled (beleértve a tervezést is) az auditálási folyamatota minőségrendszer és a szabályozói, ügyfélkövetelmények betartásának nyomon követése érdekében.

  • Segíted a társosztályok minőségügyi -támogatásikéréseit miközben figyelembe veszed a szabályokat

  • Szakértőként szolgálsz a minőség és kormányzati szabályozás terén a társosztályok számára

  • Elsődleges kapcsolattartóként szolgálsz az ügyfelek számára

  • Kezeled az ügyfél minőségellenőrzési és ellenőrzési rendszereit annak érdekében, hogy a termékek/szolgáltatások megfelelően legyenek végrehajtva, és az ügyfelek elégedettek legyenek.

  • Értékeled és auditálod a működési feladatokat, és jelentést teszel a kockázati folyamatokról.

Elvárások:

  • Min. 2+ év tapasztalat a minőségirányítás, vagy a minőségbiztosítás területén (ipari, logisztikai vagy ellátási lánc tapasztalat)

  • Minőségirányítási rendszerek ismerete (főképp ISO 9001:2008/ ISO 14001:2004)

  • Tapasztalat a reklamációkezelés területén

  • Magas szintű MS Office tudás

  • Kiváló kommunikációs beszédkészség magyarul és angolul

Amit kínálunk:

  • Versenyképes fizetés

  • Bónusz

  • Kiemelkedő összegű cafetéria

  • Bejárási támogatás

  • Stabilitás, és előrelépési lehetőség

  • Szakmai képzések - akár külföldön is

  • Barátságos csapat, kellemes munkakörnyezet

  • Lehetőség különböző belépőjegyek megnyerésére (pl. Formula1, Coldplay, Bayern München és Manchester United belépőjegyek)

  • Lehetőség jótékonysági tevékenységekben való részvételre pl. DHL Go Green és Disaster

  • Gyümölcsnapok, ingyenes kávé, Alza/Praktiker kedvezmények

  • Welcome csomag

Egyéb információ az állásról:

Munkavégzés helye: Debrecen

JELENTKEZEM