Kialakítod és fejleszted a formális minőségbiztosítási folyamatokat, biztosítva, hogy a csapat az iparban elfogadott legjobb gyakorlatokat alkalmazza.
Kezeled (beleértve a tervezést is) az auditálási folyamatota minőségrendszer és a szabályozói, ügyfélkövetelmények betartásának nyomon követése érdekében.
Segíted a társosztályok minőségügyi -támogatásikéréseit miközben figyelembe veszed a szabályokat
Szakértőként szolgálsz a minőség és kormányzati szabályozás terén a társosztályok számára
Elsődleges kapcsolattartóként szolgálsz az ügyfelek számára
Kezeled az ügyfél minőségellenőrzési és ellenőrzési rendszereit annak érdekében, hogy a termékek/szolgáltatások megfelelően legyenek végrehajtva, és az ügyfelek elégedettek legyenek.
Értékeled és auditálod a működési feladatokat, és jelentést teszel a kockázati folyamatokról.
Min. 2+ év tapasztalat a minőségirányítás, vagy a minőségbiztosítás területén (ipari, logisztikai vagy ellátási lánc tapasztalat)
Minőségirányítási rendszerek ismerete (főképp ISO 9001:2008/ ISO 14001:2004)
Tapasztalat a reklamációkezelés területén
Magas szintű MS Office tudás
Kiváló kommunikációs beszédkészség magyarul és angolul
Versenyképes fizetés
Bónusz
Kiemelkedő összegű cafetéria
Bejárási támogatás
Stabilitás, és előrelépési lehetőség
Szakmai képzések - akár külföldön is
Barátságos csapat, kellemes munkakörnyezet
Lehetőség különböző belépőjegyek megnyerésére (pl. Formula1, Coldplay, Bayern München és Manchester United belépőjegyek)
Lehetőség jótékonysági tevékenységekben való részvételre pl. DHL Go Green és Disaster
Gyümölcsnapok, ingyenes kávé, Alza/Praktiker kedvezmények
Welcome csomag
Munkavégzés helye: Debrecen
A "Feliratkozom" gombra kattintva elfogadja az általános biztonsági és szerződési feltételeinket.