Feladatok

A munkakör célja a GLS csomagautomata és csomagpont hálózatával kapcsolatos adminisztratív feladatok ellátása:
  • Csomagokkal kapcsolatos ügyintézés és adminisztratív teendők
  • Csomagok követése, azonosítása a rendszereinkben
  • Kapcsolattartás telefonon és e-mail-en alvállalkozókkal, társosztályokkal, csomagpont hálózattal és ügyfelekkel
  • Hibalista alapján csomagügyintézések lebonyolítása
  • Csomagkeresés

Elvárások

  • Középfokú végzettség
  • Magas szintű Excel-ismeret
  • Középszintű angol nyelvismeret
  • Jó adminisztrációs készségek, kiváló kommunikációs és együttműködési készség
  • Pontos, precíz munkavégzés, logikus gondolkodásmód, jó problémamegoldó készség
  • Proaktivitás, kreativitás

Előnyt jelent

  • Vevőszolgálati munkakörben szerzett tapasztalat
  • Adminisztratív területen szerzett gyakorlat

Amit kínálunk

  • Versenyképes juttatási csomag (alapbér + 13.havi fizetés + cafeteria + munkába járás támogatása + otthoni munkavégzés támogatása)
  • Alkalmazotti munkaviszony
  • Mobiltelefon, laptop
  • Változatos, kihívást jelentő munkakör, folyamatos tanulási és fejlődési lehetőség
  • Folyamatosan fejlődő, nagyvállalati környezet, jó csapat
  • Home office lehetőség (alkalmanként)

Munkahelyi extrák

  • Céges busz
  • Parkoló

Céginformáció

#versenyképes #stabil #változatos #kihívások #fejlődés #tanulás #lehetőségek #csapat

Jelentkezés módja

Fényképes, szakmai, magyar nyelvű önéletrajzzal.

JELENTKEZEM