Feladatok

  • Vevői reklamációk kezelése, egyeztetések, portálkezelés, visszajelzések prezentálása a feltárt okokról
  • Vevői reklamációkkal kapcsolatos statisztikák monitorozása, akciótervek készítése a top problémákra
  • Gyártási dokumentáció, változásainak nyomonkövetése
  • Projekteket érintő KPI-ok, termékmegfelelőségre vonatkozó mutatók havi követése, elemzése
  • Minőségi nemmegfelelőség esetén termékek zárolása, azonnali visszajelzés termelésnek, javító intézkedések nyomon követése
  • Új projekteknél folyamatfejlesztésekben történő részvétel, projekt launch management
  • Új termékek bevezetésének támogatása, első minta mérések végzése, szervezése
  • Új termék bevezetésénél Master Data kezelés
  • Az IATF16949, ISO9001, ISO14001 és a vevői auditok lebonyolításában való részvétel
  • Szükséges oktatások megtartása, oktatási anyag készítése
  • Beszállítói problémák kezelése

Elvárások

  • Pályakezdő vagy és érdekel a minőségbiztosítási területe,
  • Iskolai, szakmai gyakorlatodat hasonló területen, gyártó/termelő környezetben szerezted,
  • Rendelkezel befejezett felsőfokú (műszaki szakirányú) végzettséggel,
  • Kommunikációképes angol nyelvtudással (írásban és szóban),

Előnyt jelent

  • Hasonló munkakörben szerzett szakmai tapasztalat
  • NPI management tapasztalat
  • PSCR képzettség
  • SAP ismeret
  • Gyártás/termelés területén, elsősorban autóipari tapasztalat
  • Mérési és auditori ismeretekkel

Amit kínálunk

  • Versenyképes alapbér
  • Kiemelkedő juttatási csomag (cafeteria, teljesítménybónusz, karácsonyi bónusz)
  • Nemzetközi munkakörnyezet
  • Szakmai fejlődési, tanulási lehetőség
  • Home office lehetőség

JELENTKEZEM