Feladatok

A munkakörhöz tartozó főbb feladatok:
  • Ügyfelektől érkező IT hívások fogadása,
  • IT problémamegoldás telefonon keresztül és távmenedzsment eszközökkel,
  • Felhasználók IT problémáinak helyszíni megoldása,
  • Kliens számítógépek telepítése, konfigurálása,
  • Felhasználói fiókok és jogosultságok kezelése,
  • Eseményállapotok aktualizálása, dokumentálása hibabejelentő rendszerben,
  • Rendszeres üzemeltetői feladatok elvégzése szerver és kliens oldalon,
  • Microsoft Windows alapú infrastruktúra üzemeltetése, támogatása,
  • Szerverek monitorozása, automatizált riasztások kezelése,
  • Heti, havi riportok előállítása.

Elvárások

Elvárások:
  • Minimum középfokú végzettség, nappali tagozatos hallgatói jogviszony (utolsó éves mérnök-informatika szakirány)
  • Heti 20-30 munkaóra vállalása hétköznap 8:30-17:00 között
  • Hasonló munkakörben szerzett tapasztalat,
  • Társalgási szintű angol nyelvtudás,
  • MS Windows operációs rendszerek rendszergazdai ismerete,
  • Általános rendszerüzemeltetői ismeret,
  • Nyomtatók, szünetmentesek, illetve további perifériák ismerete,
  • Hálózati ismeretek,
  • Jó kommunikációs készség, terhelhetőség,
  • Igényes, pontos, dinamikus, önálló munkavégzés,
  • Együttműködő készség, csapatmunkára való képesség,
  • Folyamatos tanulás iránti belső késztetés.

Amit kínálunk

Amit kínálunk:
  • Stabil háttér
  • Szakmai kihívást jelentő, változatos feladatok
  • Fiatalos, lendületes, együttműködő csapat
  • Családias légkör
  • Színvonalas irodai munkakörnyezet

Céginformáció

Partnerünk közel 20 éve kínál informatikai megoldásokat ügyfelei részére.

JELENTKEZEM