Feladatok

Kis és középvállalkozások teljes körű könyvelése (bejövő-kimenő számlák, bank, vegyes tételek), bevallások elkészítése, statisztikák beadása, éves beszámoló elkészítése, az ügyfelek támogatása.

Elvárások

Munkatársainktól elvárjuk a pontos, precíz, megbízható munkavégzést. Fontos, hogy tudjon csapatban dolgozni, ne féljen kérdezni, segítséget kérni. Fontosnak tartjuk a számítógép haladó szintű használatát, az Excel, Word felhasználói szintű ismeretét.

Előnyt jelent

Vezetői engedély, német- angol nyelvtudás.

Amit kínálunk

Irodánk Győr történelmi belvárosában  helyezkedik el. Leendő munkavállalóink részére versenyképes fizetést biztosítunk (megállapodás szerint). A munkaidő rugalmas, mind a kezdés, mind a napi munkavégzés vonatkozásában. Vállalkozásunk méretéből adódóan a a munkahelyi légkör barátságos, családias. A belvárosi elhelyezkedés előnye a nyugodt, forgalommentes környezet, azonban a tömegközlekedés pár percnyire található.
Az otthoni munkavégzéshez szükséges eszközöket biztosítjuk.
Munkatársaink részére biztosítjuk a továbbképzéseken, nyelvi képzéseken történő részvételt.
Az egészség megőrzése, illetve a hosszú várakozási idők elkerülés miatt minden munkavállalónk ingyenesen veheti igénybe szerződött egészségügyi szolgáltató partnerünk szolgáltatásait.

Munkahelyi extrák

  • Kerékpártároló

Céginformáció

 Folyamatosan fejlődő gazdasági- és adótanácsadó cégünk, kis- közép- és nagyvállalkozások számára nyújt adótanácsadói, gazdasági és számviteli szolgáltatásokat.
A Helvetia Consulting Kft. 26 éve van jelen gazdasági életben, vállalkozásunk teljesen magyar tulajdonú.

Jelentkezés módja

A jelentkezem gombra kattintáskor kérjük csatolja önéletrajzát.

JELENTKEZEM