Az ügyvezetők napi szintű támogatása adminisztrációban, szervezésben. Üzleti naptár vezetése, határidők nyomon követése
Levelezések önálló lebonyolítása. Dokumentumok (prezentációk, ajánlatok, szerződések, igazolások, szakmai anyagok) készítése, módosítása, kezelése. Jelentések, kimutatások készítése. Szükség esetén angolul is.
A cégcsoport területeivel, partnerekkel, munkatársakkal, való kapcsolattartás együttműködés szóban és írásban
Pénzügyi teljesítések adminisztrációja, szerződések, számlázás kezelése.
Céges autóflottával kapcsolatos ügyintézés.
Elvárások
Főiskolai végzettség.
Angol nyelv ismerete szóban és írásban. Minimum középfokú nyelvismeret.
Irodai területen eltöltött legalább 5 év tapasztalat
Vezető vagy egy szakmai csapat támogatásában jártasság
MS Office programok magabiztos használata
Szervezett és rendszerszintű gondolkodás
Elfogadja, hogy személyes megjelenéssel dolgozik minden nap az irodában. Nincs Home Office
Precíz, önálló, jó szervezőkészséggel rendelkezik
Hatékony időmenedzsment, proaktív attitűd
Előnyt jelent
Kereskedelemfejlesztési adminisztráció területen szerzett tapasztalat
Gyors, rugalmas és könnyen alkalmazkodik a változásokhoz
Egyetemi végzettség
Amit kínálunk
A pozíciónak, végzettségnek, tapasztalatnak megfelelő versenyképes bér
Kiemelkedő helyen lévő iroda és munkakörnyezet
Tanulási és fejlődési lehetőség pénzügyi, számviteli és üzleti tanácsadási területen.
Fiatal, családias és jó hangulatú légkör.
Céginformáció
Megbízónk a BDO Magyarország. A Tanácsadói csapat ügyvezetése számára keressük tapasztalt Menedzser asszisztensét
Jelentkezés módja
Amennyiben hirdetésünk felkeltette az érdeklődését, kérem küldje el önéletrajzát, valamint bérigényét. Köszönjük.