Feladatok

  • Az ügyvezetők napi szintű támogatása adminisztrációban, szervezésben. Üzleti naptár vezetése, határidők nyomon követése
  • Levelezések önálló lebonyolítása. Dokumentumok (prezentációk, ajánlatok, szerződések, igazolások, szakmai anyagok) készítése, módosítása, kezelése. Jelentések, kimutatások készítése. Szükség esetén angolul is.
  • A cégcsoport területeivel, partnerekkel, munkatársakkal, való kapcsolattartás együttműködés szóban és írásban
  • Pénzügyi teljesítések adminisztrációja, szerződések, számlázás kezelése.
  • Céges autóflottával kapcsolatos ügyintézés.

Elvárások

  • Főiskolai végzettség.
  • Angol nyelv ismerete szóban és írásban. Minimum középfokú nyelvismeret.
  • Irodai területen eltöltött legalább 5 év tapasztalat
  • Vezető vagy egy szakmai csapat támogatásában jártasság
  • MS Office programok magabiztos használata
  • Szervezett és rendszerszintű gondolkodás
  • Elfogadja, hogy személyes megjelenéssel dolgozik minden nap az irodában. Nincs Home Office
  • Precíz, önálló, jó szervezőkészséggel rendelkezik
  • Hatékony időmenedzsment, proaktív attitűd

Előnyt jelent

  • Kereskedelemfejlesztési adminisztráció területen szerzett tapasztalat
  • Gyors, rugalmas és könnyen alkalmazkodik a változásokhoz
  • Egyetemi végzettség

Amit kínálunk

  • A pozíciónak, végzettségnek, tapasztalatnak megfelelő versenyképes bér
  • Kiemelkedő helyen lévő iroda és munkakörnyezet
  • Tanulási és fejlődési lehetőség pénzügyi, számviteli és üzleti tanácsadási területen.
  • Fiatal, családias és jó hangulatú légkör.

 

Céginformáció

Megbízónk a BDO Magyarország. A Tanácsadói csapat ügyvezetése számára keressük tapasztalt
Menedzser asszisztensét
 

Jelentkezés módja

Amennyiben hirdetésünk felkeltette az érdeklődését, kérem küldje el önéletrajzát, valamint bérigényét. Köszönjük.

JELENTKEZEM