MVM Ügyfélkapcsolati Kft.

Ha mindig örömmel válaszolsz a felmerülő kérdésekre, ha jó érzéssel tölt el, hogy segíthetsz másoknak, akkor köztünk a helyed. Megtanítunk rá, hogy a legnagyobb hazai energiaszolgáltató egyik soproni irodájában Te nyújthass segítséget az ügyfelek mindennapi problémáinak megoldásában!


Az MVM Csoport ügyfeleinek színvonalas kiszolgálása érdekében önálló cégbe szervezte ügyfélkapcsolati tevékenységét MVM Ügyfélkapcsolati Kft. néven. A társaság a cégcsoport cégeinek azonos tevékenységeit ellátó területek működését összehangolta, ezáltal lehetővé vált a külső és belső szolgáltatások folyamatos fejlesztése.
Az MVM Ügyfélkapcsolati Kft. Magyarország egyik legnagyobb lakossági ügyfélkörét kiszolgáló cége, amely az MVM csoporthoz tartozó több millió lakossági fogyasztó ügyeinek a kezelését magas színvonalon dolgozó szakembergárdával látja el.


Ha szeretsz nap, mint nap új ügyfelekkel találkozni, új helyzeteket megoldani és sok elégedett mosolyt begyűjteni, akkor gyere és csatlakozz hozzánk!


Medior ügyfélkapcsolati munkatárs - Sopron

Feladatok

  • Személyes ügyfélszolgálatra érkezők kiszolgálása és a kapcsolódó adminisztráció ellátása
  • Egyedi igények teljes körű megoldása
  • Új szerződések megkötése, módosítási és megszüntetési igények kezelése
  • Fogyasztásméréssel, mérőkezeléssel kapcsolatos feladatok ellátása
  • Ügyfélbefizetések és POS terminál kezelése
  • Számlázással kapcsolatos kérdések megválaszolása
  • Ügyfélszolgálati IT rendszerek tesztelésében való aktív részvétel
  • Írásos megkeresésekre válaszok összeállítása
  • Kényelmi szolgáltatások ajánlása
  • Telefonos megkeresések kezelése, az elektronikus dokumentumkezeléssel kapcsolatos feladatok ellátása

Amit kérünk

  • Legalább középfokú végzettséggel, érettségivel rendelkezz
  • Empatikus légy, minden helyzetben megtaláld az ügyfél számára legjobb megoldást
  • Gyorsan tudj új információkat megtanulni és alkalmazni
  • Türelemmel tudd kezelni a párhuzamosan folyó feladatokat
  • Rendelkezz ügyfélszolgálati, ügyfélkapcsolati tapasztalattal
  • Legyen tapasztalatod összetett számítógépes vagy vállalatirányítási rendszerek használatában
  • Légy nyitott az újdonságokra, ne félj a kihívásoktól, új rendszerek megtanulásától és alkalmazásától
  • Légy rugalmas, hiszen öt hétköznapos munkaidőd az ügyfélszolgálat nyitvatartásához igazodik, ami heti négy szabad délutánt jelent
  • Vállald, hogy munkaerő-kölcsönzés keretén belül leszel foglalkoztatva

Előnyt jelent

  • Az SAP rendszert felhasználói szinten már ismered
  • NP2 rendszert felhasználói szinten már ismered
  • Az energetikai szektorban van már tapasztalatod

Miért jó nálunk dolgozni?

  • Mert egy jó hangulatú, dinamikus csapat tagja lehetsz
  • Mert egy stabil nagyvállalat nyújt biztos alapot a karriered számára
  • Mert a munka változatos, de persze vannak benne rutin feladatok is
  • Mert alapbéren felül, széles körű béren kívüli juttatási csomagot kínálunk (cafeteria, egészségbiztosítás, kockázati balesetbiztosítás)
  • Mert elismerjük és díjazzuk a teljesítményedet (motivációs bér)
  • Mert teljes körű szakmai támogatást, képzést biztosítunk számodra
  • Irodáink könnyen megközelíthető helyeken vannak
  • Mert kedvezményes üdülési, sportolási lehetőségeket is igénybe tudsz venni

Állás, munka területe(i):

  • Adminisztráció, Asszisztens, Irodai munka
  • Adminisztrátor, Dokumentumkezelő
  • Ügyfélszolgálat, Vevőszolgálat
  • Személyes ügyfélszolgálat
  • Üzleti támogató központok
  • Ügyféltámogatás, Adminisztráció

JELENTKEZEM