![](https://www.profession.hu/images/sablon/5/2/5395630_1766987_MVM_karrier_profession_hu_cover.png)
Medior ügyfélkapcsolati munkatárs (Budapest és agglomerációja)
Feladatok
- Személyes ügyfél megkeresések kezelése az ügyfélszolgálati irodában, a beérkező igények fogadása és feldolgozása az SAP-ISU rendszerben
- Az ügyfelek szerződéses igényeinek kezelése (költözés, adatváltozás, szerződés felmondás)
- A számlázással kapcsolatos ügyek, reklamációk, igények rögzítése, számlakorrekciók elvégzése
- Törzsadatok kezelése és karbantartása
- Pénztári feladatok ellátása
- A személyes ügyintézés során átvett dokumentumok, nyomtatványok iktatása
Amit kérünk
- Legalább középfokú végzettséggel (érettségi) rendelkezel
- Magabiztosan használod az MS Office csomagot
- Vállalod, hogy munkaerő kölcsönzés keretein belül leszel foglalkoztatva
- Ügyfélközpontú vagy és megoldás-orientált
- Fontos számodra a minőségi munkavégzés
- Nyitott, kommunikatív, empatikus személyiség vagy
- Jó konfliktuskezelési képességgel rendelkezel
- Rugalmasan tudsz alkalmazkodás a változásokhoz, nyitott vagy az újdonságokra
Előnyt jelent
- Hasonló munkakörben, ügyfélkezelésben szerzett tapasztalat
- SAP-ISU felhasználói szintű ismerete (képzést biztosítunk)
Miért jó nálunk dolgozni?
- Mert teljes körű szakmai támogatást és képzést biztosítunk
- Mert egy összetartó, dinamikus csapat tagja lehetsz
- Mert a teljesítményedet elismerjük (extra bónusz)
- Mert szeléskörű juttatási csomagot ajánlunk: cafeteria, magán egészségbiztosítás, önkéntes nyugdíjpénztári és egészségpénztári hozzájárulás, kockázati élet- és balesetbiztosítás
- Mert kedvezményes üdülési és sportolási lehetőségeket is igénybe tudsz venni
- TÖBB MUNKATÁRSAT IS KERESÜNK, VÁRJUK JELENTKEZÉSEDET
Állás, munka területe(i):
- Ügyfélszolgálat, Vevőszolgálat
- Személyes ügyfélszolgálat