content-header

Céginformáció

Az MVM Ügyfélkapcsolati Kft. Magyarország egyik legnagyobb lakossági ügyfélkörét kiszolgáló cég, amely az MVM csoporthoz tartozó több millió lakossági fogyasztó ügyeinek a kezelését magas színvonalon dolgozó szakembergárdával látja el. Ha szeretsz nap, mint nap új ügyfelekkel találkozni, új helyzeteket megoldani és sok elégedett mosolyt begyűjteni, akkor gyere és csatlakozz hozzánk!


Az MVM Csoport ügyfeleinek színvonalas kiszolgálása érdekében önálló cégbe szervezte ügyfélkapcsolati tevékenységét MVM Ügyfélkapcsolati Kft. néven. A társaság a cégcsoport cégeinek azonos tevékenységeit ellátó területek működését összehangolta, ezáltal lehetővé vált a külső és belső szolgáltatások folyamatos fejlesztése.
Ha mindig örömmel válaszolsz a felmerülő kérdésekre, ha jó érzéssel tölt el, hogy segíthetsz másoknak, akkor köztünk a helyed.


Megtanítunk rá, hogy a legnagyobb hazai energiaszolgáltató egyik budapesti irodájában Te nyújthass segítséget az ügyfelek mindennapi problémáinak megoldásában!


Feladatok

  • Személyes ügyfélszolgálatra érkezők kiszolgálása és a kapcsolódó adminisztráció ellátása
  • Egyedi igények teljes körű megoldása
  • Új szerződések megkötése, módosítási és megszüntetési igények kezelése
  • Fogyasztásméréssel, mérőkezeléssel kapcsolatos feladatok ellátása
  • Ügyfélbefizetések és POS terminál kezelése
  • Számlázással kapcsolatos kérdések megválaszolása
  • Írásos megkeresésekre válaszok összeállítása
  • Kényelmi szolgáltatások ajánlása
  • Az elektronikus dokumentumkezeléssel kapcsolatos feladatok ellátása

Amit kérünk

  • Legalább középfokú végzettséggel, érettségivel rendelkezel
  • Empatikus vagy, minden helyzetben megtalálod az ügyfél számára legjobb megoldást
  • Gyorsan tudsz új információkat megtanulni és alkalmazni
  • Türelemmel tudod kezelni a párhuzamosan folyó feladatokat
  • Rendelkezel ügyfélszolgálati, ügyfélkapcsolati tapasztalattal
  • Használtál korábban összetett számítógépes vagy vállalatirányítási rendszereket
  • Nyitott vagy az újdonságokra, nem félsz a kihívásoktól, új rendszerek megtanulásától és alkalmazásától
  • Nem bánod, ha öt hétköznapos munkaidőd az ügyfélszolgálat nyitvatartásához igazodik, ami heti négy szabad délutánt jelent

Miért jó nálunk dolgozni?

  • Mert a munka változatos, de persze vannak benne rutin feladatok is
  • Mert alapbéren felül, széles körű béren kívüli juttatási csomagot kínálunk (cafeteria, egészségbiztosítás, kockázati balesetbiztosítás)
  • Mert elismerjük és díjazzuk a teljesítményedet (motivációs bér)
  • Mert teljes körű szakmai támogatást, képzést biztosítunk számodra
  • Irodáink könnyen megközelíthető helyeken vannak
  • Mert kedvezményes üdülési, sportolási lehetőségeket is igénybe tudsz venni

Előnyt jelent

  • Az SAP rendszert felhasználói szinten már ismered
  • Az energetikai szektorban van már tapasztalatod
  • Angol nyelven segítséget kérő ügyfelekkel is megérteted magad

Jelentkezés módja

Kérjük, pályázatát a jelentkezem gombra kattintva küldje el.

JELENTKEZEM