![](https://www.profession.hu/images/sablon/5/2/5395630_1766987_MVM_karrier_profession_hu_cover.png)
Medior ügyfélkapcsolati munkatárs (áramszolgáltatási terület - Budapest CC)
Feladatok
- Telefonon érkező általános bejelentések, reklamációk, panaszok fogadása, ügyintézése
- Standard írásos ügyek kezelése
- Ügyfelek szerződéses, vagy szerződés felmondással kapcsolatos bejelentéseinek fogadása
- Pontos, naprakész tájékoztatást nyújtása az ügyfelek részére, felmerült problémák kezelése, valamint kimenő telefonhívások kezdeményezése a beérkező igényekkel kapcsolatban
- Kampányok miatti ügyfélmegkeresések indítása
Amit kérünk
- Legalább középfokú végzettséggel (érettségi) rendelkezel
- Magabiztosan használod az MS Office csomagot
- Vállalod, hogy munkaerő kölcsönzés keretein belül leszel foglalkoztatva
- Ügyfélközpontú vagy és megoldás-orientált
- Fontos számodra a minőségi munkavégzés
- Nyitott, kommunikatív, empatikus személyiség vagy
- Jó konfliktuskezelési képességgel rendelkezel
- Rugalmasan tudsz alkalmazkodás a változásokhoz, nyitott vagy az újdonságokra
Előnyt jelent
- Hasonló munkakörben, ügyfélkezelésben szerzett tapasztalat
- SAP-ISU felhasználói szintű ismerete (képzést biztosítunk)
Miért jó nálunk dolgozni?
- Mert teljes körű szakmai támogatást és képzést biztosítunk
- Mert egy összetartó, dinamikus csapat tagja lehetsz
- Mert a teljesítményedet elismerjük (extra bónusz)
- Mert széleskörű juttatási csomagot ajánlunk: bruttó 500.000 Ft/év cafeteria juttatás, magán egészségbiztosítás, kockázati élet- és balesetbiztosítás. önkéntes egészségpénztári és nyugdíjpénztári hozzájárulás
- Mert fizetett pótszabadság jár a törvényileg előírt kereten felül
- Mert kedvezményes üdülési és sportolási lehetőségeket is igénybe tudsz venni
- TÖBB MUNKATÁRSAT IS KERESÜNK, VÁRJUK JELENTKEZÉSEDET
Állás, munka területe(i):
- Ügyfélszolgálat, Vevőszolgálat
- Telefonos ügyfélszolgálat