MVM Services Zrt.

A több mint 18 ezer munkavállalót foglalkoztató MVM csoport a hazai energetikai szolgáltatások minden területén jelen van, hogy Magyarország energiaellátása folyamatos és biztonságos legyen.


Az MVM Services Zrt. elsődleges célja az MVM Csoport társaságok meglévő belső szolgáltatás igényeinek magas színvonalú, transzparens, rugalmas és hatékony biztosítása a csoportszintű stratégiával összhangban.


A több mint 40 tagvállalatunk részére 10 szolgáltatási szakterületen nyújtott közel 50 szolgáltatással, társaságunk a cégcsoport legváltozatosabb, -létszámát tekintve pedig a legnagyobb- belső szolgáltatója.


Medior kommunikációs szakértő (social media)

Feladatok

  • Az MVM Zrt. social média és digitális tevékenységének teljeskörű kezelése, fejlesztése, a platformokhoz rész vagy teljeskörű stratégia kialakítása és végrehajtása az ügynökség bevonásával (Facebook, TikTok, Instagram, LinkedIn, Youtube stb),
  • Az MVM TikTok csatornájának tartalom menedzsmentje: kreatív, figyelemfelkeltő videók, naprakész tartalmak, trendek és kampányok tervezése, létrehozása és kezelése a TikTok platformon,
  • Az MVM csoport honlapjához kapcsolódó projektek támogatása,
  • A social média tevékenységhez kapcsolódó koncepciók, kis- arculat, illusztrációk, kreatív anyagok megterveztetése, legyártatása, fotózások, kisfilmek, animációk készíttetése,
  • A social tevékenységet támogató szerződések, költségek és budget nyomon követése,
  • Folyamatos kapcsolattartás az ügynökségi partnerrel és a többi szervezeti egységgel,
  • A digitális folyamatok fejlesztése, optimalizációja, aktuális trendek integrációja,
  • Social tevékenység utómérése, elemzések, riporting kidolgozása,
  • Döntéselőkészítő, vagy tájékoztató prezentáció készítése a felsővezetés számára

Amit kérünk

  • Felsőfokú végzettséggel és minimum 3-5 éves szakmai tapasztalattal rendelkezel, tökéletesen érted, és kezeled a TikTok platformot.
  • Naprakész szaktudásod van a social platformok tekintetében és pontosan ismered az előnyeiket, hátrányaikat, és korlátaikat.
  • Kiváló problémamegoldó és multitasking képességek jellemeznek,
  • Van tapasztalatod kreatív vagy social média ügynökséggel történő kapcsolattartásban,
  • Munkádat az önállóság mellett a precizitás és a határidők pontos betartása jellemzi, jól priorizálod a feladatokat és előre tervezel amennyire csak lehet.
  • Proaktív vagy, szeretsz csapatban dolgozni, jól kommunikálsz a munkatársaiddal, segíted őket, ahol tudod és emberileg is jól illeszkedsz a közösségbe,
  • Jó ötletekkel járulsz hozzá a projektekhez, és innovatív megközelítéseket használsz, ami frissességet hoz a munkába.

Előnyt jelent

  • Nagyvállalati vagy ügynökségi környezetben szerzett tapasztalat,
  • Közép vagy felsőfokú, aktív angol nyelvtudás.

Miért jó nálunk dolgozni?

  • Versenyképes juttatási csomaggal háláljuk meg munkádat: cafeteria, az alapbéren felül a teljesítménytől függő ösztönző bérrel, magánegészségügyi ellátással,
  • izgalmas, egyedi rendezvények is várnak melyek érdekes, összetett feladatokat és helyszíneket is magába foglalhatnak,
  • megbízható, stabil nagyvállalati hátteret biztosítunk egy segítőkész, támogató csapatban,
  • jól megközelíthető, munkahelyen dolgozhatsz,
  • kedvezményekkel, programokkal támogatjuk a sportolási lehetőségeket,
  • segítünk szakmai fejlődésedben, képzéseken, tréningeken vehetsz részt
  • színvonalas közösségi programokkal várunk,
  • teljesítmény alapján prémiumot vagy bónuszt kaphatsz.

Állás, munka területe(i):

  • Marketing, Média, PR
  • Online marketing
  • Kommunikáció és PR

JELENTKEZEM