Az Essilor a világvezető szemüveglencse gyártójaként élen jár a termékinnovációk terén, 2011 óta minden évben az első 30 között szerepel a Forbes Magazin TOP 100 leginnovatívabb vállatokat felsoroló listáján. Több száz optikai üzlettel, valamint média és grafikai ügynökségekkel állnak állandó kapcsolatban, és a B2B és B2C marketing egyaránt fontos szerepet játszik mindennapjaikban (termékmenedzsment, B2B akciók, B2C kampányok, rendezvények). Ezért folyamatosan változatos feladatokkal, kihívásokkal találkoznak, amelyeket közösen, csapatként oldanak meg.
Jelentkezés módja
A jelentkezés gombra kattintva várjuk jelentkezésed. Sikeres jelentkezést követően kapsz egy értesítőt a Mind-Diák Szövetkezettől, melyben kérünk, kattints a „Jelentkezés megerősítése” gombra. Ha nem találod az értesítőt, érdemes a levélszemét vagy másodlagos mappákat is megnézni a levelezőben.