Az Essilor a világvezető szemüveglencse gyártójaként élen jár a termékinnovációk terén, 2011 óta minden évben az első 30 között szerepel a Forbes Magazin TOP 100 leginnovatívabb vállatokat felsoroló listáján. Több száz optikai üzlettel, valamint média és grafikai ügynökségekkel állnak állandó kapcsolatban, és a B2B és B2C marketing egyaránt fontos szerepet játszik mindennapjaikban (termékmenedzsment, B2B akciók, B2C kampányok, rendezvények). Ezért folyamatosan változatos feladatokkal, kihívásokkal találkoznak, amelyeket közösen, csapatként oldanak meg.
Feladatok:
-
Promóciók tervezésében és megvalósításában való részvétel
-
Rendezvényszervezés és koordinálás
-
Közösségi oldalakra való tartalomszerkesztés és azok menedzselése
-
Aktív kapcsolattartás az üzleti partnerekkel
-
Egyéb cégen belüli területekkel (értékesítés, vevőszolgálat, pénzügy) való együttműködés
- Egyéb ad hoc feladatok ellátása
Elvárások:
-
Nappali tagozatos hallgatói jogviszony (marketing területen)
-
Folyékony angol nyelvtudás (írásban és szóban)
-
Felhasználó szintű MS Office ismeret
-
Alapszintű internet technológiai és online marketing ismeret (Google Adwords, Analytics, Facebook stb.)
-
Pontos, gyors és önálló munkavégzés
Munkaidő
- Hétfő és péntek között, heti minimum 24 óra
- Diákmunka vállalása minimum 6 hónapig
Amit kínálunk
Jelentkezés
Töltsd ki a lenti űrlapot! Jelöld a profilodban a "munkaidő" alatt, hogy mikor tudsz dolgozni. Ha kérdésed lenne, keress a megadott e-mail címemen.