Az RTL Magyarország az ország egyik legnagyobb, jelenleg piacvezető médiacége. A Magyar RTL Televízió Zrt. (röviden M-RTL Zrt.) Magyarországon bejegyzett társaság, amely a luxemburgi RTL Group konszern tulajdonában van.
<h3>Feladatok:</h3>
- Részt veszel az RTL+ streaming platformhoz kapcsolódó digitális kampányok (Google Ads, Facebook Ads) managelésében
- Riportok és elemzések készítésével támogatod a kampányok kiértékelését, így első kézből tanulhatod meg mit jelent az adat alapú gondolkodás
- Részt veszel a digitális kampányok szövegírásában és optimalizálásában
- Munkád során monitorozod a versenytársakat, így képet kapsz a hazai streaming piacon jelen levő digitális marketing trendekről
- Munkád során megtanulod, hogy milyen adatok alapján szegmentáljuk az ügyfeleket és hogy építünk fel customer journey alapú kommunikációt
- Nagyobb volumenű fejlesztési projekteket is támogatni fogsz
<h3>Elvárások:</h3>
- Aktív vagy passzív nappali tagozatos hallgatói jogviszony
- Erős érdeklődés a digitális marketing iránt, marketing szakirányú tanulmányok
- Digitális marketing eszközök ismerete (Facebook, Google)
- Alapfokú érdeklődés a sport marketing és labdarúgás iránt
- Alapvető analitikai szemlélet és affinitás az adatok elemzéséhez
- Középfokú angol nyelvtudás
<h3>Munkaidő:</h3>
- Heti min. 25-30 óra vállalása
- Beosztás 1 hónapra előre egyeztetve
<h3>Amit kínálunk:</h3>
- Bruttó 2005 Ft/óra bérezés
- Betanulás után home office lehetőség
- Hosszú távú diákmunka-lehetőség
- Gyakorlati tapasztalat a digitális marketing területén
- Fejlődési lehetőség egy profi csapatban
- Folyamatos szakmai támogatás és mentorálás
<h3>Előnyt jelent:</h3>
- Releváns szakmai tapasztalat
Töltsd ki a lenti űrlapot! Jelöld a profilodban a "Munkaidő" alatt, hogy mikor tudsz dolgozni. Ha kérdésed lenne, keress a megadott e-mail címemen.