Az RTL Magyarország az ország egyik legnagyobb, jelenleg piacvezető médiacége. A Magyar RTL Televízió Zrt. (röviden M-RTL Zrt.) Magyarországon bejegyzett társaság, amely a luxemburgi RTL Group konszern tulajdonában van.

<h3>Feladatok:</h3>
  • Részt veszel az RTL+ streaming platformhoz kapcsolódó digitális kampányok (Google Ads, Facebook Ads) managelésében
  • Riportok és elemzések készítésével támogatod a kampányok kiértékelését, így első kézből tanulhatod meg mit jelent az adat alapú gondolkodás
  • Részt veszel a digitális kampányok szövegírásában és optimalizálásában
  • Munkád során monitorozod a versenytársakat, így képet kapsz a hazai streaming piacon jelen levő digitális marketing trendekről
  • Munkád során megtanulod, hogy milyen adatok alapján szegmentáljuk az ügyfeleket és hogy építünk fel customer journey alapú kommunikációt
  • Nagyobb volumenű fejlesztési projekteket is támogatni fogsz
<h3>Elvárások:</h3>
  • Aktív vagy passzív nappali tagozatos hallgatói jogviszony
  • Erős érdeklődés a digitális marketing iránt, marketing szakirányú tanulmányok
  • Digitális marketing eszközök ismerete (Facebook, Google)
  • Alapfokú érdeklődés a sport marketing és labdarúgás iránt
  • Alapvető analitikai szemlélet és affinitás az adatok elemzéséhez
  • Középfokú angol nyelvtudás
<h3>Munkaidő:</h3>
  • Heti min. 25-30 óra vállalása 
  • Beosztás 1 hónapra előre egyeztetve
<h3>Amit kínálunk:</h3>
  • Bruttó 2005 Ft/óra bérezés
  • Betanulás után home office lehetőség 
  • Hosszú távú diákmunka-lehetőség
  • Gyakorlati tapasztalat a digitális marketing területén
  • Fejlődési lehetőség egy profi csapatban
  • Folyamatos szakmai támogatás és mentorálás
<h3>Előnyt jelent:</h3>
  • Releváns szakmai tapasztalat

Töltsd ki a lenti űrlapot! Jelöld a profilodban a "Munkaidő" alatt, hogy mikor tudsz dolgozni. Ha kérdésed lenne, keress a megadott e-mail címemen.

JELENTKEZEM