Feladatok

  • Ügyfélszolgálati és műszaki támogatás biztosítása telefonon, e-mailben és chat-en keresztül.
  • A termékekkel és szolgáltatásokkal kapcsolatos kérdések megválaszolása.
  • Panaszok kezelése és problémák gyors, hatékony megoldása.
  • Az ügyfelek információval való ellátása a megfelelő eljárások és protokollok szerint.
  • Ügyfélszolgálati megkeresések hatékony kezelése, magas szintű minőség biztosítása.
  • Ügyfelek problémáinak továbbítása a megfelelő osztályhoz.

Elvárások

 

  • Ügyfélcentrikus gondolkodásmód és kiváló kommunikációs készségek (írásban és szóban egyaránt).
  • Kiváló problémamegoldó képesség és szervezőkészség.
  • Pontosság és precizitás a munkavégzés során.
  • Microsoft Office (Word, Excel, Outlook) magas szintű ismerete.

 

A munkakör betöltéséhez szükséges végzettség(ek) és/vagy elvárt tapasztalatok

 

  • Minimum befejezett középiskolai tanulmány vagy azzal egyenértékű végzettség
  • A fent említett kompetenciákat igazoló dokumentum/tanusítvány/oklevél

Előnyt jelent

  • Ügyfélszolgálati területen szerzett korábbi tapasztalat és/vagy technológiai ismeretek
  • Jó angol nyelvtudás írásban és szóban

Amit kínálunk

  • Versenyképes alapbér és juttatások.
  • Kellemes munkakörnyezet és támogató csapat.
  • Folyamatos szakmai fejlődési lehetőségek.
  • Stabil, hosszú távú munkalehetőség egy fejlődő vállalatnál.

Foglalkoztatás jellege:

 

  • Határozatlan idejű munkaszerződés.
  • Teljes munkaidős állás. (40 óra / hét )

Munkahelyi extrák

  • Céges étkező
  • Kávézó
  • Kerékpártároló
  • Parkoló

Jelentkezés módja

Jelentkezés módja
 Amennyiben szeretnél csatlakozni csapatunkhoz és megfelelsz az elvárásoknak, kérjük, küldd el önéletrajzodat.
Várjuk jelentkezésed!
 

JELENTKEZEM