Feladatok

  • Ügyfél-életciklus menedzsment: Folyamatos kapcsolattartás a meglévő ügyfelekkel, a teljes ügyfél-életciklus során, a bevezetéstől kezdve az aktív használatig és azon túl.
  • Ügyfélmegtartás és elégedettség: Aktív részvétel az ügyféligények azonosításában, proaktív megoldások keresése az ügyfélmegtartás érdekében.
  • Az ügyfélportfólió folyamatos elemzése, új értékesítési lehetőségek azonosítása és megvalósítása, a meglévő szolgáltatások bővítése érdekében.
  • Ügyféladatok és teljesítménymutatók folyamatos nyomon követése és elemzése, rendszeres riportok készítése a vezetőség számára.
  • Ügyféltámogatás: Gyors és hatékony segítségnyújtás ügyféligények, problémák esetén.

Elvárások

  • Legalább 2-3 éves tapasztalat account management területen, előnyben részesítjük a POS/fizetési rendszerek világában szerzett tapasztalatot.
  • Kiváló kommunikációs és tárgyalási készségek.
  • Eredményorientált hozzáállás, ügyfélközpontúság.
  • Erős problémamegoldó képesség és a stresszhelyzetek kezelésének képessége.
  • Magabiztos számítógépes ismeretek, különösen CRM rendszerek használatában.
  • Képesség az ügyfélkapcsolatok hosszú távú építésére és fenntartására.

Céginformáció

Longtail Account Manager pozícióba keresünk új kollégát, aki szenvedéllyel és szakértelemmel gondoskodik ügyfeleink elégedettségéről, és hozzájárul hosszú távú üzleti kapcsolataink sikeréhez. Szeretsz ügyfelekkel foglalkozni, otthonosan mozogsz a fizetési megoldások világában, és képes vagy felismerni és kiaknázni az értékesítési lehetőségeket, akkor Te vagy az, akit keresünk!

Jelentkezés módja

Amennyiben érdekel ez a kihívásokkal teli lehetőség, kérjük, küldd el önéletrajzod a lenti "Jelentkezem" gombra kattintva.

Csatlakozz hozzánk, és legyél részese egy dinamikusan fejlődő csapatnak!

JELENTKEZEM