Feladatok

  • Teljes körű adminisztrációs feladatok ellátása, folyamatos kapcsolattartás a cég ügyfeleivel és partnereivel
  • Beérkező rendelések kezelése, ajánlatok elkészítése és kiküldése
  • Számlázás, reklamációk intézése, valamint logisztikai folyamatok koordinálása
  • Napi szintű egyeztetés a raktár- és szállításivezetővel és a raktári dolgozókkal
  • Online raktározási program napi használata, készletgazdálkodási feladatok elvégzése, elemzések és kimutatások készítése

Elvárások

  • Legalább középfokú végzettség
  • Kitartó, rugalmas, lendületes hozzáállás, jó problémamegoldó képesség
  • Kiváló kommunikációs készség és megbízhatóság
  • Önálló munkavégzésre való képesség, precizitás
  • Magabiztos MS Office ismeretek (Excel, Word, Outlook)
  • Eredményorientált hozzáállás, lojalitás
  • B kategóriás jogosítvány

Előnyt jelent

  • Középszintű angol nyelvtudás írásban és szóban
  • Kiemelkedő Excel felhasználói tudás
  • Legalább 2-3 év releváns tapasztalat logisztikai területen

Amit kínálunk

  • Több mint 10 éve sikeresen működő, stabil hátterű vállalat
  • Változatos, kihívásokkal teli feladatkör
  • Versenyképes bérezés és fiatalos, dinamikus munkakörnyezet
  • Folyamatos szakmai fejlődési lehetőség, továbbképzések
  • Hivatalos, teljes munkaidős foglalkoztatás (8:00–16:30)
  • Heti két nap home-office munkavégzés lehetősége, teljesítménytől függően

Munkahelyi extrák

  • Céges étkező
  • Ingyen kávé, üdítő

Céginformáció

A Marketing Raktár Kft. kizárólag marketing eszközök raktározásával és szállításával foglalkozik több vezető nemzetközi multinacionális cég megbízásából. Csapatunk új munkatársat keres ügyfélszolgálati manager/logisztikus pozícióba.

Jelentkezés módja

Kattints a "Jelentkezem" gombra, és csatold magyar nyelvű, fényképes önéletrajzodat a bruttó bérigényed megjelölésével!

JELENTKEZEM