Teljes körű adminisztrációs feladatok ellátása, folyamatos kapcsolattartás a cég ügyfeleivel és partnereivel
Beérkező rendelések kezelése, ajánlatok elkészítése és kiküldése
Számlázás, reklamációk intézése, valamint logisztikai folyamatok koordinálása
Napi szintű egyeztetés a raktár- és szállításivezetővel és a raktári dolgozókkal
Online raktározási program napi használata, készletgazdálkodási feladatok elvégzése, elemzések és kimutatások készítése
Elvárások
Legalább középfokú végzettség
Kitartó, rugalmas, lendületes hozzáállás, jó problémamegoldó képesség
Kiváló kommunikációs készség és megbízhatóság
Önálló munkavégzésre való képesség, precizitás
Magabiztos MS Office ismeretek (Excel, Word, Outlook)
Eredményorientált hozzáállás, lojalitás
B kategóriás jogosítvány
Előnyt jelent
Középszintű angol nyelvtudás írásban és szóban
Kiemelkedő Excel felhasználói tudás
Legalább 2-3 év releváns tapasztalat logisztikai területen
Amit kínálunk
Több mint 10 éve sikeresen működő, stabil hátterű vállalat
Változatos, kihívásokkal teli feladatkör
Versenyképes bérezés és fiatalos, dinamikus munkakörnyezet
Folyamatos szakmai fejlődési lehetőség, továbbképzések
Hivatalos, teljes munkaidős foglalkoztatás (8:00–16:30)
Heti két nap home-office munkavégzés lehetősége, teljesítménytől függően
Munkahelyi extrák
Céges étkező
Ingyen kávé, üdítő
Céginformáció
A Marketing Raktár Kft. kizárólag marketing eszközök raktározásával és szállításával foglalkozik több vezető nemzetközi multinacionális cég megbízásából. Csapatunk új munkatársat keres ügyfélszolgálati manager/logisztikus pozícióba.
Jelentkezés módja
Kattints a "Jelentkezem" gombra, és csatold magyar nyelvű, fényképes önéletrajzodat a bruttó bérigényed megjelölésével!