Feladatod lesz a logisztikai folyamatok teljes körű szervezése, irányítása és ellenőrzése, a hatékony, biztonságos és gazdaságos működése, valamint a sofőrök irányítása és teljesítményük nyomon követése.
Adminisztratív és operatív logisztikai feladatok:
A napi logisztikai feladatok megszervezése és ellenőrzése
A rakománykezelés és kiszállítás teljes folyamatának tervezése, szervezése és koordinálása
A sofőrök napi munkájának irányítása, koordinálása
Döntéselőkészítés a vezetőség részére logisztikai adatok és elemzések alapján
Egyéb feladatok:
Reklamációs esetek kezelése logisztikai oldalon
A társaság képviselete hatóságok és külső szervek felé
Együttműködés más területekkel (értékesítés, vezetőség)
A munkavégzés során a balesetvédelmi, tűzvédelmi és vagyonvédelmi szabályok betartása
Irodatechnikai és digitális eszközök napi szintű használata
Elvárások
Középfokú végzettség
Logisztikai, raktári vagy szállítmányozási területen szerzett tapasztalat
Jó szervezőkészség, rendszerszemlélet
Határozott, felelősségteljes vezetői hozzáállás
Magabiztos adminisztrációs és Excel-használat
Előnyt jelent
Logbord vagy hasonló logisztikai rendszer ismerete
KPI-alapú teljesítménymérésben szerzett tapasztalat
Több telephelyes működésben szerzett gyakorlat
Amit kínálunk
Stabil, hosszú távú munkalehetőség
Önálló, felelősségteljes vezetői pozíció
Valódi ráhatás a logisztikai folyamatokra
Támogató szakmai környezet
Versenyképes juttatási csomag
Munkahelyi extrák
Ingyen gyümölcs, nasi
Céginformáció
A Jan-ker 2001 Kft egy magyar tulajdonú, dinamikusan növekvő cég, amely három területen – nagykereskedelem, kiskereskedelem és online értékesítés – épít sikeres, országos hálózatot. Hiszünk a csapatszellemben, az innovációban és a folyamatos fejlődésben – nálunk a digitalizáció nem a jövő, hanem a jelen.
Jelentkezés módja
Kattints a Jelentkezem gombra, és küldd el fényképes önéletrajzodat, bérigény megjelölésével!