BECK AND PARTNERS Kft.
Szeretnél egy stabil, több mint 20 éve meghatározó vállalatnál dolgozni, ahol a fluktuáció szinte ismeretlen, és egy családias csapat része lehetsz? Partnerünk, mely a hazai bútorpiac egyik kiemelkedő szereplője, új csapattársat keres beszerzési és logisztikai feladatok ellátására. Csapatuk elkötelezetten dolgozik minden projekten, ügyfeleik maximális kényelmét és professzionális kiszolgálását tartva a középpontban. Az általuk forgalmazott termékek jelentős része külföldi partnereiktől érkezik.
Az általuk forgalmazott bútorok jelentős része külföldi partnereiktől érkezik. Ha fontos számodra a szakmai színvonal és egy támogató csapat, akkor megbízónknál megtalálod a helyed!

Ha egyéni karrier építésére vágysz, most lehetőséged nyílik erre az alábbi munkakörben:

Logisztikai ügyintéző

Főbb feladatok, munkák:

  • Megrendelések leadása a gyártók felé az elfogadott ajánlatok alapján
  • Folyamatos kapcsolattartás a gyártók képviselőivel angol nyelven
  • A megrendeléseinkkel kapcsolatos szállítási tevékenységek megtervezése, szervezése
  • Szállításokkal kapcsolatos folyamatos kommunikáció a szállítmányozóval és a raktárvezetővel, valamint a hazai kiszállításért felelős alvállalkozókkal
  • Szállítási szerződések kezelése
  • Szállítmányozáshoz kapcsolódó adminisztratív feladatok
  • Garanciális ügyintézés a gyártók felé
  • Irodai ügyintézés (adminisztráció, utazás/csapatépítő szervezés, készletek beszerzése)

Az álláshoz tartozó elvárások:

  • Középfokú végzettség
  • 1-3 év hasonló munkakörben szerzett tapasztalat (logisztikus, fuvarszervező, beszerzési ügyintéző, szállítmányozó)
  • Minimum középfokú magabiztos angol nyelvtudás szóban és írásban
  • Magabiztos MS Office ismeretek
  • Üzleti megjelenés
  • Önálló munkavégzés
  • Precizitás
  • Jó kommunikációs készség
  • Gyors helyzetfelismerés, jó ítélőképesség
  • Jó problémamegoldó képesség, talpraesettség
  • Proaktív, lelkes személyiség

Amit kínálunk:

  • Kiemelkedő munkakörülmények, a pozícióhoz illeszkedő juttatási csomag
  • Home office lehetőség
  • Munkavégzéshez szükséges eszközök biztosítása (laptop, telefon)
  • Csapatépítő programok
  • Az irodaházban térítésmentesen igénybevehető edzőterem, játékterem, biciklitároló
  • Stabil, megbízható munkáltatói háttér
  • Hosszútávú munkalehetőség
  • Dinamikus, fiatalos, jó hangulatú csapat
  • Kávé, tea, gyümölcs

Az állás betöltéséhez előnyt jelent:

  • Felsőfokú végzettség

Állás, munka területe(i):

  • Szállítás, Beszerzés, Logisztika
  • Logisztikus, Fuvarszervező
  • Szállítmányozó
  • Logisztikai ügyintéző, adminisztrátor

Egyéb információ:

  • Munkavégzés pontos helye: Budapest XI. kerület, Home office lehetőség
  • Munkaidő: Hétfőtől - csütörtökig 8:00 - 17:30 között napi 8 óra rugalmasan, pénteken 9:00-15:00-ig
  • Jelentkezés módja: Küldd el számunkra magyar nyelvű önéletrajzod az alábbi „JELENTKEZÉS” gombra kattintva!

JELENTKEZEM