Feladatok

  • Logisztikai szervezés: A szállítási folyamatok, anyagbeérkezés és -kimenetel koordinálása. Az ellátási lánc gördülékeny működésének biztosítása, beleértve a nemzetközi szállítások időzítését és a szükséges adminisztratív feladatok ellátása.
  • Kapcsolattartás a szállító cégekkel és együttműködés az olasz munkatársakkal a heti tervezés és napi folyamatok nyomon követése.
  • Általános adminisztratív feladatok, bejövő és kimenő számlák rögzítése, havi számlázási jelentések kezelése

Elvárások

  • Microsoft operációs rendszerek, Word, Excel, Powerpoint és egyéb szoftverek használatának magabiztos ismerete;
  • Beszélt és írott nyelvek: anyanyelvi magyar és olasz, valamint angol  nyelvismeret. Az olasz nyelvtudás elengedhetetlen, anyacégünk Olaszországban van, az olasz kollégákkal napi szinten kell együttműködni. ( cégeinknek tulajdonosai olaszok )  Külföldi partnereinkkel való kapcsolattartáshoz pedig az angol társalgási szint elengedhetetlen. 
  • Szükség esetén utazások Magyarországon és Európán belül

Előnyt jelent

  • 1-2 éves tapasztalat

Amit kínálunk

  • stabil fizetés
  • megfelelő bérezés
  • jogtisztán bejelentett bér
  • szabad hétvége
  • rugalmas munkaidő
  • iroda impozáns környéken Parlamentnél
  • étkezésekhez konyha használati lehetőség
  • juttatások

Munkahelyi extrák

  • Céges rendezvények
  • Kerékpártároló
  • Ingyen gyümölcs, nasi
  • Ingyen kávé, üdítő

Céginformáció

Olaszországból irányított hulladék kereskedelem nemzetközi szinten. 

Jelentkezés módja

Fényképes Önéletrajz angol vagy olasz nyelven. 

JELENTKEZEM