Feladatok

  • késztermék és kereskedelmi raktár adminisztratív feladatainak ellátása
  • kereskedelmi áru beszerzési rendelések adminisztratív kezelése a vállalatirányítási rendszerben
    • rendelések létrehozása
    • beérkezési határidők vállalatirányítási rendszerbe való felvezetése
    • esetleges hibák esetén a rendelés javítása, nyomon követése
  • beérkező áruk bevételezése, bekönyvelése, raktári rend fenntartása
  • fuvarszervezés szerződött partnereinken keresztül
  • aktív kapcsolattartás a társrészlegekkel
  • egyéb adminisztratív jellegű feladatok elvégzése
  • igény esetén kimutatások, statisztikák készítése

Elvárások

  • minimum középfokú végzettség (érettségi)
  • MS Office programok ismerete (leginkább Excel)
  • precizitás
  • tanulási hajlandóság
  • önálló munkavégzésre való képesség
  • nyitott személyiség, jó kommunikációs készségek
  • vállalatirányítási rendszer ismerete előny, de nem feltétel
  • angol nyelvtudás előny, de nem feltétel

Amit kínálunk

  • teljes munkaidős munkarend, 8:00-16:00 munkavégzéssel
  • kulturált, teljesítményorientált munkakörnyezet
  • fiatalos, dinamikus csapat
  • versenyképes bérezés
  • havi minőségprémium
  • céges telefon
  • próbaidő lejárta után Cafeteria juttatás és dolgozói biztosítás
  • csapatépítő programok
  • útiköltség térítés

Munkahelyi extrák

  • Céges rendezvények

Céginformáció

Cégünk pneumatikus elemek értékesítésével, fejlesztésével és gyártásával foglalkozik. Az ipar területén alkalmazott sűrített levegős technológia egységeinek és alkatrészeinek széles választékát szállítjuk a magyarországi és a nemzetközi partnereink számára. Egyre növekvő piaci igények miatt logisztikai adminisztrátor munkatársat keresünk, határozatlan idejű munkaszerződéssel.

Jelentkezés módja

A jelentkezem gombra kattintás után, kérem töltse fel önéletrajzát.

JELENTKEZEM