Siemens Mobility Korlátolt Felelősségű Társaság logó

Level 2 Support Specialist - LMC

A Siemens Mobility Kft. K+F központjában, a XI. kerületi Infoparkban olyan projekteken dolgozunk, melyek biztosítják a zavartalan, fenntartható, megbízható és biztonságos közlekedést.

 

Tudj meg többet arról, hogy milyen nálunk az élet: www.mobility.siemens.com

 

A projektről: A Smart Asset Suite digitalizációs programunkhoz mozdonyok és személyszállító kocsik területén keresünk egy 2nd level support specialistát, aki erősíti csapatunkat. Ebben a szerepben felelős leszel a komplex technikai problémák megoldásáért és a 1st Level support munkatársaink támogatásáért. Szorosan együtt fogsz működni különböző termékfelelősökkel és termékfejlesztési osztályokkal annak érdekében, hogy minden 1st Level support kérés hatékonyan és professzionálisan legyen kezelve.

A csapat tagjaként az alábbi feladatok várnak rád:

  • Az ügyfélpanaszok és problémák (ticketek) időben történő kezelése, amelyeket a 2nd Level supportnak továbbítanak.
  • Az ügyfélproblémák (issue/ticket) elemzése a Smart Asset Suite termékek területén.
  • Az 1st Level support-tól kapott problémaleírás bővítése, a szoftverben és szükség esetén a hardverben rejlő lehetséges okok elemzése és a megoldási lépések meghatározása az érintett partnerekkel együttműködve.
  • Ticketek továbbítása a 3rd level supportra, ha azokat a te szinteden nem lehet megoldani, és mélyebb szakértelemre vagy magasabb jogosultsági szintre van szükség.
  • Az eszkalált problémák nyomon követése a végső megoldásig, és minden érintett (beleértve az 1st level support kollégákat is) megfelelő tájékoztatása.
  • Az érintett érdekelt felek (fejlesztési osztályok, terméktulajdonosok, termékmenedzsment és ügyfelek) koordinálása és kapcsolattartóként való működés a Smart Asset Suite számára.
  • A központi support szervezet (1st Level Hotline) támogatása a kollégák továbbképzésével.
  • Ismert hibák adatbázisának létrehozása és karbantartása a Smart Asset Suite termékekhez.
  • Ügyfélproblémák nyomon követése és jelentések készítése a terméktulajdonosok és a termékmenedzsment számára.

Te vagy az ideális jelölt, ha:

  • Rendelkezel informatika területen szerzett felsőfokú végzettséggel.
  • Van legalább 5 év IT Support tapasztalatod (2-3 Level).
  • Jártas vagy számítógépes alkalmazások használatában, illetve egyéb ticket kezelő platformokkal és CMR szoftverekkel.
  • Alapos ismeretekkel rendelkezel az IT-rendszerek hibadiognasztikájában és elhárításában.
  • Aktív, kommunikáció képes angol és német nyelvismerettel rendelkezel.
  • Kiemelkedő interperszonális és kommunikációs készségeid vannak.
  • Strukturált gondolkodásmód, figyelmesség és pozitív hozzáállás jellemez.

A pályázásod során előnyt jelenthet, amennyiben:

  • Rendelkezel ITIL tanúsítvánnyal.
  • Érdekel a vasúti világ.

Mi az, amit mi biztosítunk?

  • Családbarát munkahelyet, kötetlen munkaidővel, rugalmas hozzáállással.
  • Stresszmentes környezetet, ahol nagy hangsúlyt kap a work-life balance.
  • Fejlődési lehetőségeket, egyéni tréning kerettel, kidolgozott karrierúttal.
  • Fontos számunkra az egészséged, többek közt élet- és egészségbiztosítással óvunk.
  • Ergonomikus munkakörnyezetet biztosítunk számodra, ezzel is kényelmessé téve az irodai munkavégzést.
  • A felsoroltak mellett egy több mint 20 elemből álló béren kívüli juttatási csomaggal várunk.

Állás, munka területe(i):

  • IT üzemeltetés, Telekommunikáció
  • IT support, Helpdesk

JELENTKEZEM