Feladatok

  • A tanév kezdetén, az órarend elkészítését követően, egyeztetve az igazgató-helyettesekkel és a testnevelés munkaközösség vezetőjével, elkészíti az uszoda, a tornatermek és a hozzájuk tartozó öltözők beosztási rendjét. Erről táblázatokat készít, melyet kiad a portásoknak, az úszómestereknek és a takarítóknak. Az órarend változásokat folyamatosan átvezeti a táblázatokban.
  •  A szabad kapacitások függvényében szerződéseket köt az intézményhez tartozó sportlétesítmények, uszoda, tantermek hasznosítására külső bérlőkkel, akikkel a kapcsolat a szerződés teljes időtartama alatt folyamatos. Az esetleges változtatásokat, lemondásokat átvezeti a szerződésekben.
  • A szerződések alapján elkészíti a sportlétesítmények foglaltsági táblázatát, a hozzá tartozó „Teljesítés igazolási lappal” mely alapján a portán a bérlők napi jelenlétüket igazolják. A „Teljesítés igazolási lapokat” havonta lefűzi és megőrzi.
  • Az uszoda lakossági használatra igénybe vehető idősávjait táblázatba foglalja, amit a bejárathoz jól látható módon kihelyeztet, valamint az iskola és a város elektronikus felületeire megküld, hogy a lakosság időben tudjon tájékozódni a változásokról.
  • Elkészíti és szükség esetén változtatja a HÁZIRENDET, aminek betartatásáról gondoskodik.
  • Naptári évhez igazodva elkészíti a munkatársak éves műszakbeosztását, az éjjeli őrzést is beleértve, amit havi bontásban a portán kihelyez, mindenki számára hozzá férhetően.
  • Gondoskodik a szabadságon, betegszabadságon lévő kollégák helyettesítéséről, valamint az ünnepek alatti beosztásról.
  • Gondoskodik az uszoda és a létesítmény működéséhez szükséges anyagok (vegyszerek) folyamatos beszerzéséről, árajánlat kéréséről, a műszaki eszközök karbantartásáról, működő képességük biztosításáról, szükség esetén azok javíttatásáról, pótlásáról.
  • Folyamatos kapcsolattartás a Dunakeszi Tankerületi Központ  Gazdálkodási és Üzemeltetési Főosztályával, beszerzések, hibabejelentések, helyettesítések adminisztrációja a REGULA felületén.
  • Évente két alkalommal a sportlétesítmények, és az uszoda leállásával együtt járó nagytakarítás megszervezése.
  • Kapcsolattartás a PVKH Gödöllői Járási Hivatal Népegészségügyi Osztállyal, a vízminta eredmények rendszeres megküldése részükre. A víz minőségében jelentkező esetleges eltérések azonnali jelentése.
  • A műszakban lévő kollégák munkájának ellenőrzése.
  • Esetleges lakossági panaszok kezelése.
  • Kulcskezelési szabályzat karbantartása, szükséges módosítása, pl. zárcsere után.
  • A napi takarításhoz szükséges anyagok, eszközök kiadása a takarító kollégáknak, a készletek figyelemmel kísérése, jelzés, amennyiben hiánypótlásra van szükség.
  • A Dunakeszi Tankerületi Központnak átadott dokumentumok nyilvántartása.
  • Adminisztrációs feladatok, kimutatások, statisztikai adatszolgáltatás elkészítése a KSH felé, összesítések készítése és egyéb részfeladatok elvégzése.

Elvárások

Felsőfokú végzettség (Főiskolai) vagy középfokú szakképesítés  - műszaki végzettség

Előnyt jelent

Szakmai tapasztalat

Amit kínálunk

Az illetmény megállapítására a Mt. 2012. évi I. törvényben foglaltak alapján kerül sor. 

Céginformáció

Dunakeszi Tankerületi Központ (2120 Dunakeszi, Állomás sétány 4.)
A pályázat benyújtásának módja: elektronikus úton Kristóf Éva kijelölt gazdasági vezető részére.
Munkavégzés helye: 2112 Veresegyház, Mogyoródi út 5-7. Fabriczius József Általános Iskola Uszoda létesítmény

Jelentkezés módja

Motivációs levél
Fényképes önéletrajz
Három hónapnál nem régebbi erkölcsi bizonyítvány
Hozzájáruló nyilatkozat pályázati anyagba betekintésről
Végzettséget, szakképesítést igazoló okiratok másolata

JELENTKEZEM