Feladatok

  • készletek, eszközök, berendezések leltározási folyamatának szakmai koordinálása
  • éves szakterületi leltározási tevékenységi ütemterv elkészítése, a tervben foglaltak végrehajtásának irányítása és ellenőrzése
  • leltározási és leltárellenőrzési rendszerek kialakítására és fejlesztésére javaslattétel, közreműködés a megvalósításban
  • adatszolgáltatás
  • szakirányú utasítások, szabályzatok készítése, módosítása

Elvárások

  • felsőfokú szakirányú állami iskolai végzettség – diploma
  • MS Office, különösen Excel felhasználói szintű ismerete
  • minimum 5 év szakmai gyakorlat, és 1 év koordinátori tapasztalat

 

Tulajdonságok, melyek számunkra fontosak

  • megbízhatóság
  • pontosság
  • határozott fellépés
  • eredményorientáltság
  • rendszerszemlélet

Előnyt jelent

  • eszközök értékesítésében, selejtezésében használt szoftverek (pl.: SAP) kezelésében szerzett tapasztalat

Amit kínálunk

  • támogató munkahelyi légkör
  • barátságos csapat
  • bruttó munkabér 4%-ának megfelelő összegű önkéntes nyugdíjpénztári támogatás havonta
  • bruttó 6.016,- Ft/hó önkéntes egészségpénztári tagdíj-kiegészítés munkabérből való legalább nettó 2.000,- Ft/hó tagdíj levonása esetén
  • vasúti utazási igazolvány biztosítása (szabályozás szerinti hozzátartozók részére is)
  • vállalati országbérlet kedvezményes vásárlása munkavállalóink részére

Céginformáció

A MÁV Szolgáltató Központ Zrt. Eszközkezelés és eszközelszámolás szervezetének feladata, hogy MÁV-csoport szinten koordinálja a leltározási és leltárellenőrzési tevékenységhez kapcsolódó feladatokat Értékesítési eljárások lebonyolításával, selejtezéssel foglalkoztál már? Szívesen megismernéd ezeket a feladatokat egy nagyvállalati működésben? Ha minden kérdésünkre igennel feleltél, nagyon várjuk jelentkezésed nyitott pozíciónkra!

JELENTKEZEM