Feladatok:

  • Ügyfélmegbízások fogadása és feldolgozása, árufelvétel és kiszállítás szervezése, ellenőrzése

  • Szállítmányok aktuális státuszának pontos és friss ismerete

  • A szállítással kapcsolatos kérdések tisztázása közvetlenül az ügyféllel

  • Az ügyfél részéről érkező kérések hatékony kezelése, teljesítése

  • A Customer Service csapat rendszeres tájékoztatása a megvalósult és kiemelten a meg nem valósult szállítási határidőkről

  • Alvállalkozókkal való kapcsolattartás

Amit kínálunk:

  • Cafeteria, bónusz

  • 90% remote munkavégzés

  • Motiváló munkakörnyezet a világ vezető logisztikai vállalatánál

  • Partnercégünk évről-évre Európa TOP munkáltatója

  • Hosszútávú lehetőség, személyre szabott fejlődési tervvel

  • Céges laptop és mobiltelefon

  • Modern, jól felszerelt iroda, masszázsfotel, pihenő szoba, ping-pong asztal, vízautomata

Egyéb információ az állásról:

Tájékoztatjuk, hogy a Pannonjob Kft. álláshirdetéseire adatbázisába történő jelentkezésével, cégünk automatikusan Ön által elfogadottnak tekinti az adatvédelmi tájékoztatót, amely a következő linken tekinthető meg: Adatvédelmi tájékoztató

JELENTKEZEM


Referenciaszám: aaa35c
Cégnév: Pannonjob Kft.
Kapcsolattartó: Tanner Fanni
Jelentkezés telefonon: +36202296262
Jelentkezés online: [email protected]
Állás helye:
Állás-kategóriák:
Állásnév: