Feladatok

  • ügyfélszolgálati osztály vezetése
  • pozitív és motiváló munkahelyi légkör kialakítása, valamint hatékony együttműködés biztosítása
  • a vásárlói igények és preferenciák megismerése, valamint kiértékelése a különböző csatornákon, köztük a Social Media felületeken is beérkezett vásárlói visszajelzések alapján
  • hatékony és magas színvonalú ügyfélszolgálati működés biztosítása
  • munkavállalói megbeszélések, visszajelzések lebonyolítása
  • szoros együttműködés a különböző társosztályokkal
  • a vásárlói trendek és problémák proaktív azonosítása és ezek alapján intézkedések bevezetése, valamint koordinálása a vásárlói élmény folyamatos fejlesztéséért
  • a vásárlói élménnyel kapcsolatos adatok elemzése, kimutatások és prezentációk készítése a felsővezetőség felé
  • projektek koordinálása és vezetése az ügyfélszolgálat és az ügyfélélmény területeken

Elvárások

  • felsőfokú végzettség (előny a közgazdaság vagy marketing szakirányú végzettség)
  • több éves szakmai tapasztalat ügyfélszolgálati vagy ügyfélélmény-menedzsment területen vagy hasonló pozícióban
  • legalább 2 év vezetői pozícióban szerzett tapasztalat
  • magabiztos német vagy angol nyelvismeret szóban és írásban is
  • erős adatelemző készség és érdeklődés, analitikus szemlélet
  • kiváló kommunikációs készség szóban és írásban egyaránt
  • magabiztos MS Office ismeretek (Excel és PowerPoint), különös tekintettel az összetett kérdések átlátható bemutatására
  • megoldásorientált és vásárló-központú gondolkodásmód
  • proaktív, csapatjátékos és dinamikus személyiség

Amit kínálunk

  • Lidl kártya, mely a Lidl üzleteiben levásárolható
  • nagy értékű egészségprogram
  • plusz 1 nap szabadság szűrővizsgálatokon való részvétel céljából
  • a munkavégzéshez modern, kiváló minőségű IT eszközöket biztosítunk
  • home office lehetőség (hibrid munkavégzés)
  • a közösségi közlekedéssel való munkába járás költségének 100%-os térítése, autóval történő munkába járási költségtérítés 40 Ft/km
  • bérstruktúránk minden munkavállalónk számára egyenlő bánásmódot biztosít
  • stabil munkahely Európa egyik legsikeresebb – és Magyarországon az FMCG kiskereskedelmi láncok között piacvezető – multinacionális vállalatánál
  • vállalaton belüli fejlődési, továbblépési lehetőség
  • kihívásokban gazdag, változatos munkakör
  • személyre szabott betanulási program
  • szakmai és soft skill képzések
  • csapatépítő programok

Munkahelyi extrák

  • Céges rendezvények

Céginformáció

Értékünk a kollégánk!
A Lidl stabil munkahely és Európa egyik legsikeresebb multinacionális vállalata. A Lidl Magyarország közel 20 éve van jelen és az FMCG kiskereskedelmi láncok között piacvezető hazánkban. A vonzó munkahelyi feltételek és tisztességes bánásmód jelentik sikerünk alapjait, éppen ezért nem csak szavakban ismerjük el a munkavállalók eredményességét, hanem versenyképes béreket és juttatásokat  is kínálunk.
A Te jövőd. A Mi jövőnk.
__
A jelentkezéshez kérjük, német vagy angol nyelvű önéletrajzot használj!

Cégnév: Lidl Magyarország Kereskedelmi Bt.
Állás helye:
Állás-kategóriák:
Állásnév:
FRISS HASONLÓ ÁLLÁSOK
E-MAILBEN

A "Feliratkozom" gombra kattintva elfogadja az általános biztonsági és szerződési feltételeinket.

HASONLÓ ÁLLÁSOK
Sales manager Pest megye

Az ügyvezető és az üzletfejlesztési vezető által meghatározott kereskedelmi célok, feladatokat megvalósítása Új üzleti partnerek felkutatása, ... »

ÁLLÁS MEGTEKINTÉSE
Vezető könyvelő Pest megye

  Gondoskodik a társaság gomba üzletágának teljes körű, analitikus könyveléséről beszállítói és vevő számlák, pénztár, bank, vegyes Együttműködik ... »

ÁLLÁS MEGTEKINTÉSE