Feladatok
- Kimenő és bejövő hívások kezelése és terminálása
- Landing oldalainkon regisztrált érdeklődők magas fokú tájékoztatása
- Telefonos értékesítés
- Meglévő ügyfelek bankszámlákkal (egy bank) kapcsolatos tájékoztatása, online bankszámlanyitás, távértékesítési folyamatok ellátása;
- Egyéb adminisztrációs feladatok;
Elvárások
- CRM rendszerek általános működésének ismerete;
- MS Office (Word, Excel) felhasználói szintű ismerete;
- Megbízhatóság, felelősségteljes munkavégzés;
- Gyorsaság, precizitás, önállóság;
- Kiváló kommunikációs képesség;
- Jó problémamegoldó és döntéshozó képesség;
Előnyt jelent
- Lakástakarékpénztári megtakarítás értékesítésében szerzett tapasztalat
- Bankfióki vagy mobil bankári tapasztalat előny, de nem feltétel
- Nyugdíjbiztosítás és bankszámla értékesítésben szerzett tapasztalat előny, de nem feltétel .
Amit kínálunk
- Home office lehetőség
- Barátságos légkör, elkötelezett csapat;
- Határozatlan idejű munkaszerződés 3 hónapos próbaidővel;
- Alapbér és bónusz;
Munkahelyi extrák
- Ingyen kávé, üdítő
Céginformáció
Cégünk, az Erste Lakástakarék Zrt. legnagyobb partnereként lakástakarék pénztári megtakarítások és az ezzel kapcsolatos bankszámlanyitások értékesítésében vesz részt a hazai bankpiacon - egyedülálló módon – online.
#bejelentett bér, #bónuszok és célprémiumok, #innovatív vállalkozás, #gyerekbarát vállalkozás, #digitális vállalkozás
#bejelentett bér, #bónuszok és célprémiumok, #innovatív vállalkozás, #gyerekbarát vállalkozás, #digitális vállalkozás
Jelentkezés módja
A "Jelentkezem" gombra kattintás után kérjük csatolja magyar nyelvű fényképes önéletrajzát.