Feladatok

  • Beszerzési rendelések készítése;
  • Általános irodai feladatok;
  • Beszerzési rendelések küldése;
  • Kapcsolattartás gyártókkal és szállítókkal;
  • Kapcsolattartás minősítő intézetekkel;
  • Garanciális problémák gyártókkal való egyeztetése, regisztrálása.

Elvárások

  • Külkereskedelmi középfokú végzettség;
  • Magas szintű Ms Office ismeret;
  • Angol nyelvtudás (középfok);
  • Jó kommunikáció készség;
  • Önállóság;
  • Minimum 2-3 év tapasztalat;
  • Precizitás.

Előnyt jelent

  • Német nyelvtudás (középfok);
  • Tapasztalat logisztika vagy beszerzés, esetleg vámügyintézés területen.

Amit kínálunk

  • Nálunk nem kell tartanod az adóhatóságtól, hiszen minden bérelem 100%-ban bejelentett;
  • Versenyképes bérezés;
  • Fiatalos csapat vagyunk, folyamatosan törekszünk a kor követelményeinek megfelelni;
  • Továbbképzési, szakmai fejlődési lehetőség;
  • Adunk a véleményedre. Szívesen fogadjuk egyéni ötleteidet, javaslataidat úgy a munka területén, mint minden olyan kérdésben, ami „élhetőbbé” teszi számunkra a munkakörnyezetet;
  • Hosszú távon számítunk Rád, amihez jó alap a stabil, tőkeerős háttér;
  • Dolgozói vásárlási kedvezmények.

Céginformáció

1993-ban alakult családi vállalkozásunk köszönhetően mindazoknak az értékeknek, amelyek megfogalmaztunk és követünk ‑tisztesség, őszinteség, becsületesség - az évek során egyre inkább piacvezetővé vált az épületgépészeti termékek piacán, amit jól példáz folyamatosan bővülő üzlethálózatunk.

Jelentkezés módja

Ha készen állsz egy új szakmai kihívásra, és megfelelsz az elvárásoknak, várjuk jelentkezésedet 
fényképes önéletrajzzal és fizetési igény megjelöléssel!

JELENTKEZEM