Feladatok

  • Külföldi és hazai partnerekkel kapcsolattartás angol/német nyelven
  • Import árubeszerzés, reklamációkezelés, export/vám ügyintézés
  • Külföldi kiállításokon, tárgyalásokon cégünk képviselete
  • Kereskedelmi tevékenységgel kapcsolatos adminisztrációs feladatok ellátása
  • Vállalatirányítási rendszer kezelése (betanítás biztosított)

Elvárások

  • Tárgyalóképes angol nyelvtudás szóban és írásban (napi szintű angol nyelvű kommunikáció külföldi partnerekkel írásban és szóban egyaránt)
  • Erős felhasználói szintű számítógépes ismeret
  • Gyors problémamegoldó képesség
  • Önálló, megbízható munkavégzés
  • Jó kapcsolatteremtési és szervező képesség

Előnyt jelent

  • Nemzetközi kereskedelemben szerzett szakmai tapasztalat

Amit kínálunk

  • Azonnali munkakezdés
  • Stabil vállalti háttér
  • Hosszú távú munkalehetőség
  • Jó hangulatú, támogató csapat
  • Modern, igényes munkahelyi környezet
  • Szakmai fejlődési lehetőség
  • Útiköltség támogatás

Munkahelyi extrák

  • Céges étkező
  • Zuhanyzási lehetőség
  • Céges rendezvények
  • Parkoló
  • Ingyen kávé, üdítő

Jelentkezés módja

Fényképes önéletrajz

JELENTKEZEM