Feladatok

A társasházkezelő feladata a társaság által kezelt társasházakban a fenntartási, üzemeltetési és ügyviteli feladatok elvégzése elfogadott éves költségterv terhére, valamint a vegyes tulajdonú társasházakban tulajdonosi képviselet.
  • jogszabályban előírt követelményeknek megfelelően elkészíti a társasházak éves elszámolását és szükség szerinti egyéb dokumentumait;
  • lakógyűlések szervezése és lebonyolítása;
  • szervezi az üzemeltetési és karbantartási feladatokat;
  • kapcsolattartás közös képviselőkkel;
  • a közüzemi számlák felülvizsgálata, igazolása tovább terhelésre, rögzítése;
  • panaszok kivizsgálása
  • műszaki jellegű problémák felismerése, kisebb karbantartási munkák önálló elvégzése vagy megszervezése
  • kapcsolódó adminisztrációs feladatok elvégzése.

 

Elvárások

  • szakirányú társasházkezelői és/vagy ingatlankezelői végzettség
  • alapvető jogi, pénzügyi jártasság
  • megbízható számítástechnikai ismeretek (Word, Excel)
  • precizitás, pontos, önálló munkavégzés
  • kiemelkedő kommunikációs és problémamegoldó készség
  • B kategóriás jogosítvány
  • minimum 2 éves szakmai tapasztalat

Előnyt jelent

  • önkormányzati vagyonkezelő cégnél szerzett tapasztalat
  • közgazdasági, könyvelői végzettség
  • újpesti helyismeret
  • Műszaki ismeretek és műszaki beállítottság

Amit kínálunk

  • versenyképes munkabér
  • stabil munkahely
  • cafeteria juttatások
  •  teljes munkaidőben
  • munkaviszonyban
  • nem igényel nyelvtudást

Jelentkezés módja

Jelentkezni motivációs levéllel és bruttó bérigény jelöléssel.
 

JELENTKEZEM