Feladatok

  •  
  • Márkabemutatók szervezése, koordinálása, kapcsolódó adminisztráció vezetése, kapcsolattartás
  • Alkalmanként fordítások készítése (magyar, spanyol, angol)
  • Magazinok, időszakos kínálatok, akciók javítása, korrektúrák készítése, árlisták és márkakatalógusok aktualizálása, korrektúrája
  • Kapcsolattartás, szoros együttműködés a külföldi Brand Managerekkel, valamint a márkacégek munkatársaival
  • Az üzletkötők támogatása, az oktatók munkájának segítése
  • Piackutatás, háttérdokumentumok előkészítése, értékesítés elemzése, szerződések menedzselése
  • Egyéb ad hoc irodai, adminisztrációs feladatok elvégzése, az irodai munkatársak munkájának támogatása

Elvárások

  •  
  • Magyar, valamint spanyol és/vagy angol nyelv felsőfokú ismerete
  • Pontos, felelősségteljes munkavégzés, precizitás, tanulási hajlandóság
  • Képesség az önálló és a csapatban való munkavégzésre, a feladatpriorizálásra
  • Számítógép-felhasználói ismeretek (a Google levelezője, Office, internet)
  • Hajlandóság alkalmankénti céges utazásokra, belföldön és külföldön egyaránt

Előnyt jelent

  • Spanyol nyelvtudás
  • Hasonló irodai munkában szerzett tapasztalat
  • Jogosítvány, vezetési tapasztalat

Amit kínálunk

  • Versenyképes fizetés
  • Stabil, hosszú távú munkalehetőség, dinamikus csapat
  • Azonnali munkakezdés

Céginformáció

Primavera Andorrana Kft.
Vállalatcsoportunk nagy múlttal rendelkezik neves, európai professzionális kozmetikai, valamint fodrászati termékek kizárólagos forgalmazásában több európai ország területén.

Jelentkezés módja

Jelentkezni lehet a ,,Jelentkezem" gombra kattintva. Kérjük, hogy a jelentkezéshez csatolja MAGYAR nyelvű önéletrajzát és motivációs levelét is.

JELENTKEZEM