Feladatok

Beszerzési, közbeszerzési eljárások előkészítéséhez és lebonyolításához kapcsolódó feladatok
ellátása:
  • eljárások előkészítésével kapcsolatos dokumentumok összeállítása;
  • szakmai együttműködés a belső szervezeti egységekkel, szervezeti egységek közötti
  • levelezés;
  • bírálóbizottság munkájának koordinálása;
  • egyéb beszerzési, közbeszerzési dokumentumok összeállítása;
  • kapcsolattartás a felelős akkreditált közbeszerzési szaktanácsadóval, munkájának
  • koordinálása;
  • az eljárásokkal összefüggő dokumentálási, engedélyeztetési és adatszolgáltatási
  • kötelezettség ellátása;
  • közbeszerzési nyilvántartások naprakészen tartása, a vonatkozó jogszabályok
  • folyamatos figyelemmel kísérése, a belső eljárásrend illetve dokumentációk frissítése;
  • eljárást megindító felhívás, valamint dokumentáció megszerkesztése/elkészítése;
  • adott esetben kiegészítő tájékoztatások, bontási jegyzőkönyvek megszerkesztése,
  • bontási eljárások lefolytatása; adott esetben hiánypótlási felhívások elkészítése;
  • a projektek közbeszerzési tervének elkészítése, folyamatos nyomon követése;
  • ajánlattevőkkel való kapcsolattartás, közzétételi feladatok elvégzése;
  • előzetes vitarendezésben, illetve jogorvoslati eljárásokban beadványok előkészítése;
  • a munkaköri leírásban nem szereplő, de a szakterületre tartozó feladatokat a közvetlen
  • vezető utasítására szükség esetén köteles végrehajtani.

Elvárások

  • magyar állampolgárság, cselekvőképesség, büntetlen előélet;
  • felsőfokú végzettség (jogi, pénzügyi, közgazdasági);
  • MS Office programok (Excel, Word) felhasználói szintű ismerete;
  • precíz, alapos, megbízható személyiség.

Előnyt jelent

  • FAIR, EKR rendszer ismerete;
  • központosított közbeszerzésben szerzett szakmai tapasztalat (KEF, NKOH, VBÜ,
  • BV, KKSZK, DKÜ);
  • „Robotzsaru” ügyviteli rendszer ismerete
  • megbízhatóság, terhelhetőség, jó problémamegoldó képesség, jó kommunikációs
  • készség;
  • hazai és/vagy uniós pályázati projektek beszerzéseinek/közbeszerzéseinek
  • lebonyolításában szerzett szakmai tapasztalat.

Amit kínálunk

Jogállás, illetmény és juttatások:
A jogállásra, az illetmény megállapítására és a juttatásokra a munka törvénykönyvéről szóló 2012. évi I. törvény rendelkezési az irányadók.
A munkavállalói jogviszony időtartama:
Határozott idejű
Tervezetten 2024. december 1-től 2026. november 30-ig (maximum 5 év Munka Törvénykönyve alapján)
Foglalkoztatás jellege: teljes munkaidő (hivatali munkarendben)
A munkavégzés helye: 1149 Budapest, Mogyoródi út 43.
 

Jelentkezés módja

Jelentkezését az önéletrajz feltöltésével a "Jelentkezem" gombra kattintással teheti meg.

A jelentkezés elbírálásának módja, rendje:

Az előszűrés az önéletrajzok és motivációs levelek alapján történik. A kiválasztott jelentkezőnek a személyes meghallgatáson eredetiben kell bemutatni a végzettséget igazoló
oklevelet. Az egy hónapnál nem régebbi hatósági erkölcsi bizonyítványt eredetiben kell
benyújtani.
A kiválasztott jelentkezőnek a munkába állását megelőzően egészségügyi alkalmassági
vizsgálaton kell részt venni a 2015. évi XLII. törvény rendelkezési alapján. A jelentkezők a
felvétellel kapcsolatos döntésről elektronikus úton vagy telefonon kerülnek kiértesítésre.
A munkáltatóval kapcsolatban további információt a Katasztrófavédelem honlapján
szerezhet.

JELENTKEZEM