NEMZETI KÖZSZOLGÁLATI EGYETEM

Közbeszerzési irodavezető

A Nemzeti Közszolgálati Egyetem Jogi Igazgatósága közbeszerzési irodavezető munkatársat keres, így amennyiben szeretne kiemelten nagy volumenű beszerzéseket is magában foglaló ügykörben, megoldásorientált, menedzsmentszemléletű vezetőt igénylő munkakörben, valamint széleskörű tudással és tapasztalattal rendelkező szakemberek között, gyönyörű parkosított környezetben dolgozni, most itt a lehetőség.

A pozíció teljes munkaidőben (heti 40 óra), határozatlan idejű közalkalmazotti kinevezéssel tölthető be 4 hónapos próbaidő kikötésével.

Főbb feladatok, munkák

  • az Egyetem közbeszerzési és beszerzési eljárásainak irányítása, szervezése, koordinálása;
  • a munkatársak tevékenységeinek irányítása és ellenőrzése: az ajánlati felhívások és egyéb közbeszerzési, beszerzési dokumentumok elkészítésének, hirdetmények kezelésének, az ajánlatok bírálatában történő részvételnek, döntési folyamatban szükséges dokumentumok készítésének, előterjesztésének, az eljáráshoz kapcsolódó események megszervezésének irányítása és ellenőrzése;
  • az Egyetem különböző szakterületeinek támogatása a közbeszerzési, beszerzési eljárások tekintetében, szakmai együttműködés a belső szervezeti egységekkel;
  • kapcsolattartás az ajánlattevőkkel, valamint a különböző hatóságokkal, szervekkel;
  • állásfoglalások, szakvélemények készítése;
  • a vonatkozó jogszabályok folyamatos figyelemmel kísérése, a belső eljárásrend, illetve dokumentációk frissítése;
  • beszerzési szabályzatok készítése, módosítása.

Az álláshoz tartozó elvárások

  • jogász végzettség;
  • megoldásorientált, menedzsmentszemlélet;
  • minimum 5 év közbeszerzési területen szerzett szakmai tapasztalat;
  • minimum 3 év hasonló területen szerzett vezetői tapasztalat;
  • elektronikus közbeszerzési rendszer (EKR), egyéb rendszerek (DKR, és SSO (FAIR), Ügyfélkapu, ÁNYK ismerete;
  • büntetlen előélet és cselekvőképesség (a közalkalmazotti jogviszony létesítéséhez 3 hónapnál nem régebbi erkölcsi bizonyítvány szükséges);
  • magyar állampolgárság, vagy külön jogszabály szerint a szabad mozgás és tartózkodás jogával rendelkező, illetve bevándorolt vagy letelepedett személy;
  • MS Office programok készségszintű ismerete;
  • stressztűrő képesség és hatékony időgazdálkodás;
  • jó problémamegoldó és kommunikációs képesség;
  • precíz és megbízható munkavégzés.

Az állás betöltéséhez előnyt jelent

  • közbeszerzési szakjogász végzettség;
  • felelős akkreditált közbeszerzési tanácsadói vagy állami közbeszerzési szaktanácsadói nyilvántartásba vétel;
  • felsőoktatási intézményben közbeszerzési területen és/vagy ajánlattevő oldalon szerzett szakmai tapasztalat;
  • azonnali munkakezdés;
  • angol nyelvtudás.

Amit kínálunk

  • kiemelt, megállapodás szerinti bérezés;
  • cafeteria juttatás;
  • jelentős tapasztalatszerzés;
  • támogató munkahelyi környezet;
  • továbbképzési lehetőségek;
  • parkosított és modern munkahelyi környezet, számos ingyenes vagy kedvezményes sportolási és rekreációs lehetőség;
  • az Egyetem dolgozói számára ingyenes, és zárt parkolási lehetőség;
  • díjmentesen igénybe vehető könyvtári szolgáltatás;
  • saját vendéglátó egységek az Egyetem területén;
  • kulturális és tudományos programok.

Állás, munka területe(i):

  • Szállítás, Beszerzés, Logisztika
  • Anyaggazdálkodás, Beszerzés
  • Jog, Jogi tanácsadás
  • Jogtanácsos, Jogász, Jogi előadó

Jelentkezés módja

Amennyiben felkeltettük érdeklődését, kérjük, hogy fényképpel ellátott, részletes szakmai önéletrajzát, a végzettségét, szakképzettségét igazoló bizonyítványainak másolatát, valamint hozzájáruló nyilatkozatát a személyes adatainak a pályázattal kapcsolatos kezeléséhez küldje el „közbeszerzési irodavezető” tárgy megjelöléssel Dr. Korim Balázs főtitkár részére a lenti "Jelentkezem" gombra kattintva.
Cégnév: Nemzeti Közszolgálati Egyetem
Állás helye:
Állás-kategóriák:
Állásnév:
FRISS HASONLÓ ÁLLÁSOK
E-MAILBEN

A "Feliratkozom" gombra kattintva elfogadja az általános biztonsági és szerződési feltételeinket.

HASONLÓ ÁLLÁSOK
Admin & Office Manager Pest megye

Admin & Office Manager@UXstudio Állás leírása: Az iroda gördülékeny működésével kapcsolatos feladatokkal fogsz foglalkozni, mint például a beszállítókkal ... »

ÁLLÁS MEGTEKINTÉSE
Irodavezető Pest megye

Bejövő telefonhívások fogadása, központi e-mail címre beérkező levelek feldolgozása, továbbítása az illetékesnek Bejövő/kimenő posta iktatása ... »

ÁLLÁS MEGTEKINTÉSE
Senior Irodavezető Pest megye

Kapcsolattartás ügyfelekkel  Vezetők mindennapi munkájának támogatása  Külföldi partnerekkel történő találkozók szervezése  Általános irodavezető ... »

ÁLLÁS MEGTEKINTÉSE