Feladatok

  • hívásokat fogadsz, problémákat oldasz meg
  • személyesen beérkező ügyfeleket fogadsz, kéréseiket adminisztrálod, lehetőség szerint megoldod
  • fizetési kérelmeket rögzítesz, tájékoztatsz és megoldásokat kínálsz ügyfeleinknek
  • változatos feladatok (adminisztráció, megállapodás készítés, reklamáció kezelés telefonon és személyesen is)
  • alapos elméleti és gyakorlati oktatás, felkészítés, hosszú távú mentorálás
  • nálunk nincs értékesítési feladat egyik területünkön sem!

Elvárások

  • minimum középfokú végzettséggel rendelkezel
  • kintlévőség kezelésben vagy ügyfélszolgálat területén szerzett releváns tapasztalattal bírsz
  • kiváló kommunikációs és kapcsolatteremtő képességed van
  • határozott és udvarias vagy
  • jól bírod a monotonitást és a stresszt
  • nagyfokú munkabírással rendelkezel
  • felhasználói szintű számítógépes ismeretekkel bírsz

Amit kínálunk

  • hosszú távú stabil munkalehetőség
  • versenyképes havi fix bér + ösztönző
  • cafetéria
  • magán egészségügyi ellátás
  • alapos betanítás, szakmai fejlődés, karrierlehetőség
  • hétköznapi munkavégzés
  • összetartó csapat

Céginformáció

Munkavégzés helye:  Budapest, XIII. kerület

 

Jelentkezés módja

Amennyiben a fenti álláslehetőség felkeltette érdeklődésed, kérjük a pozíció megnevezésével valamint a fizetési igény megjelölésével küldd el fényképes szakmai önéletrajzod!

JELENTKEZEM