Követeléskezelési munkatárs
Célunk, hogy ÉRTHETŐ, EMBERKÖZELI és SZERETHETŐ élménnyé tegyük a bankolást, miközben támogatjuk közel 2 millió ügyfelünket, hogy tudatosan és magabiztosan kezeljék pénzügyeiket.
Milyen feladatokban számítunk rád?
- A késedelemmel rendelkező lakossági-, mikró- és kisvállalati ügyfelek kezelésében
- Telefonon történő kapcsolattartásban a késve és nem fizető ügyfelekkel
- Kimenő és bejövő hívások kezelésében
- Az ügyfelek teljeskörű tájékoztatásában a követeléskezelési folyamatról, áthídaló megoldásokról, valamint a nem fizetés következményeiről
- A híváskezelés során az adminisztratív feladatok ellátásban a belső banki rendszerekben
Milyen tudásra lesz szükséged?
- Középfokú végzettségre
- Felhasználói szintű PC ismeretekre
- Kiváló kommunikációs készségekre
- Ügyfélközpontú gondolkodásmódra és terhelhetőségre
Miben számíthatsz ránk?
- Széles körű sportolási támogatást nyújtunk
- Komplex juttatási csomaggal rendelkezünk
- Szupercsapatként működünk együtt
- Kíváncsiak vagyunk ötleteidre és teret adunk a megvalósításukhoz
- Generációs sokszínűségi stratégia: Start+, Bébi+, Aktív+, Nagyköveti program
Állás, munka területe(i):
- Bank, Biztosítás, Bróker
- Kockázatkezelő