Feladatok

Cégünk ügyfelének teljes körű könyvelése, ComboSoft Pénzügyi-Számviteli rendszerben. Munkavégzés heti 2 munkanap az ügyfél Bp., III. Ker irodájában, 3 munkanap home working (remote desktop).
Munkavégzés alkalmazotti státuszban, vagy alvállalkozói szerződés alapján végezhető.

Elvárások

  1. Könyvvezetés, mely az alábbi feladatok teljesítését foglalja magába:
  1. az alapbizonylatok feldolgozás előtti rendszerezése,
  2. a bizonylatok kontírozása (kettős könyvvitel esetén),
  3. az adatok számítógépes programmal történő feldolgozása,
  4. eredmény-kimutatás a Megbízási Szerződésben rögzített gyakorisággal.
  5. általános adótanácsadás a Könyvvezetéshez szorosan kapcsolódó ügyekben,
  6. adóhatósági ellenőrzés esetén az Ügyfél bizonylatainak felülvizsgálata, ellenőrzésre előkészítése.
Az itt meghatározott Szolgáltatás a továbbiakban: Könyvvezetés.
 
  1. Analitikus nyilvántartások és kimutatások vezetése, mely az alábbi feladatok teljesítését foglalja magába:
  1. vevő - szállító nyilvántartás,
  2. tárgyi-eszköz nyilvántartás,
  3. hitelnyilvántartás,
Az itt meghatározott Szolgáltatás a továbbiakban: Analitika.
 
  1. Állami költségvetési kapcsolatokkal összefüggő feladatok teljesítése, mely az alábbi feladatok teljesítését foglalja magába:
  1. jogszabálynak megfelelő gyakoriságú ÁFA nyilvántartás vezetése, és ennek alapján a lehetséges visszaigénylés, illetőleg befizetési kötelezettség meghatározása és ezen adatok közlése az Ügyféllel, valamint a szükséges adóbevallás megküldése az adóhatóság részére a jogszabályban előírt határidőig,
  2. az Ügyfél Megbízási Szerződésben rögzített havi, illetőleg egyéb időszakos adójellegű kötelezettségeinek figyelemmel kísérése és közlése,
  3. az 1. pont szerint rendelkezésére bocsátott alapbizonylatok alapján az Ügyfél befizetési kötelezettségeinek meghatározása, a kimutatások és egyéb statisztikák az előírt határidő előtt legkésőbb egy munkanappal való elkészítése, és arról az Ügyfél értesítése.
Az itt meghatározott Szolgáltatás a továbbiakban: Adóbevallás.
 
  1. Adóhatóság előtti képviselet, mely az alábbi feladatok teljesítését foglalja magába:
  1. eseti meghatalmazás alapján az Ügyfél képviselete az adóellenőrzés során,
  2. adóhatósági ellenőrzés eredményeképpen kapott jegyzőkönyv, határozat felülvizsgálata,
  3. szükség esetén a jegyzőkönyv észrevételezése,
  4. illetőleg az I. fokú határozat fellebbezésének megszövegezése.
Az itt meghatározott Szolgáltatás a továbbiakban: Képviselet.
 
  1. Éves beszámoló elkészítése, mely az alábbi feladatok teljesítését foglalja magába:
    1. a könyvelés éves adatai, és az Ügyfél adatközlése alapján a ServiceMania elkészíti az éves beszámolót, illetőleg az egyszerűsített éves beszámolót;
    2. a rendelkezésre bocsátott bizonylatok alapján a ServiceMania elkészíti a Megbízási Szerződésben felsorolt éves adóbevallásokat;
    3. ServiceMania az Ügyfél által elfogadott éves beszámolót vagy az egyszerűsített éves beszámolót a jogszabályban előírt határidőig megküldi elektronikus úton a jogszabályban meghatározott közigazgatási szervnek vagy bíróságnak.
Az itt meghatározott Szolgáltatás a továbbiakban: Éves Beszámoló Szolgáltatás.
 
  1. Közbenső mérleg elkészítése, mely az alábbi feladatok teljesítését foglalja magába:
Az Ügyfél által kért időpontra az Éves Beszámoló Szolgáltatás a) pontja szerinti feladatok (lásd.: 5. pont)  elvégzése, melynek érdekében megállapítja az évközi eredményt és mérleg tételeket, melynek során a rendező tételek a vonatkozó számviteli szabályok alapján kerülnek, vagy nem kerülnek könyvelésre.
Az itt meghatározott Szolgáltatás a továbbiakban: Közbenső Mérleg Szolgáltatás.

Előnyt jelent

Precizitás, Excel professzionális használata (függvények, makrók, VB), angol nyelvtudás

Amit kínálunk

Csatlakozz a ServiceMania Kft. csapatához!
Miért válassza a ServiceMania Kft.-t?
Cégünk kis- és középvállalkozások teljes körű ügyviteli háttértámogatására specializálódott. Büszkék vagyunk arra, hogy szolgáltatásaink – könyvelés, bérszámfejtés, adótanácsadás, székhelyszolgáltatás, és még sok más – kiemelkedő színvonalon segítik ügyfeleinket. Munkavállalóink számára pedig olyan környezetet teremtünk, amelyben fejlődni, tanulni és szakmai sikereket elérni is lehetséges.
Milyen előnyöket nyújtunk könyvelő munkatársainknak?
•    Szakmai fejlődés: Folyamatos képzéseket és továbbképzéseket biztosítunk, hogy mindig naprakész legyen a legújabb könyvelési, adózási és jogi szabályokkal kapcsolatban.
•    Változatos feladatok: Ügyfeleink sokféle iparágban tevékenykednek, így változatos feladatokkal találkozhat, amelyek szélesítik szakmai látókörét.
•    Támogató csapat: Csapatunk szorosan együttműködik, így Ön sosem marad egyedül a kihívásokkal. Segítjük egymást a mindennapi munkában és a szakmai problémák megoldásában.
•    Modern eszközök: Korszerű könyvelési és ügyviteli rendszerekkel dolgozunk, hogy munkatársaink gyorsabban és hatékonyabban végezhessék feladataikat.
•    Karrierlehetőségek: Nálunk a tehetséget és a szorgalmat elismerjük. Célunk, hogy munkatársaink hosszú távon tervezzék velünk a jövőjüket, és előreléphessenek szakmai pályájukon.
•    Stabilitás és biztonság: A ServiceMania Kft. megbízható, stabil hátteret kínál minden munkatársa számára, ahol hosszú távra tervezhet.
Mit jelent, ha Ön is a ServiceMania Kft. munkatársa lesz?
Nálunk nemcsak munkát, hanem karriert építhet. Hiszünk abban, hogy a könyvelői szakma nemcsak precizitást és elhivatottságot igényel, hanem lehetőséget nyújt arra is, hogy ügyfeleink életét megkönnyítsük, és hozzájáruljunk vállalkozásaik sikeréhez. Az Ön szakértelme kulcsfontosságú számunkra, és mindent megteszünk azért, hogy megbecsült és elégedett tagja legyen csapatunknak.
Amennyiben szeretne egy támogató, fejlődést biztosító közösséghez tartozni, várjuk jelentkezését!

 

JELENTKEZEM