MVM Services Zrt.

A több mint 18 ezer munkavállalót foglalkoztató MVM csoport a hazai energetikai szolgáltatások minden területén jelen van, hogy Magyarország energiaellátása folyamatos és biztonságos legyen.


Az MVM Services Zrt. elsődleges célja az MVM Csoport társaságok meglévő belső szolgáltatás igényeinek magas színvonalú, transzparens, rugalmas és hatékony biztosítása a csoportszintű stratégiával összhangban.


A több mint 40 tagvállalatunk részére 10 szolgáltatási szakterületen nyújtott közel 50 szolgáltatással, társaságunk a cégcsoport legváltozatosabb, -létszámát tekintve pedig a legnagyobb- belső szolgáltatója.
Az MVM Services Zrt. nevében keressük az MVM Upstream Kft. leendő kontroller kollégáját.


Az MVM Upstream Kft. és annak fióktelepe az Azerbajdzsán területén lévő Shah Deniz tengeri földgáz- és olaj kondenzátum mező konzorciumi tagja. A Bakutól 70 km-re délkeletre található Shah Deniz a világ egyik legnagyobb földgázmezője, amely évente körülbelül 27 milliárd köbméter földgázt és körülbelül 30 millió hordó olaj kondenzátumot képes kitermelni, valamint jelentős szénhidrogéntartalékokkal rendelkezik. A Shah Deniz egy nem társasági formában működő, jogi személyiséggel nem rendelkező partnerség, amelyet a mindenkori tulajdonosok megbízása alapján a BP üzemeltet. A mélytengeri mezőről származó földgázt a konzorcium hosszú távú megállapodások alapján értékesíti azeri, grúz, török és európai partnereknek csővezetékeken keresztül, az olaj kondenzátum értékesítését a konzorciumi partnerek maguk végzik.


Kontrolling szakértő

Feladatok

  • Az új kolléga munkakörébe tartozik a társaság kontrolling feladatainak elvégzése, szorosan együttműködve a gazdasági igazgatóval, valamint az MVM Csoport releváns szervezeti egységeivel:
  • Konzorciumi működés kontrolling feladatainak ellátása: komplex riportok elemzése, cashflow előrejelzések készítése, üzleti modellek karbantartása és frissítése
  • Havi rendszerességű management riporting rendszer / dashboard kialakítása és fejlesztése
  • Értékesítéssel / számlázással kapcsolatos számítások elvégzése, ellenőrzése, a kereskedelmi terület részére az értékesítéshez kapcsolódó adatszolgáltatás biztosítása
  • Kereskedelmi teljesítmények visszamérése, pénzügyi tervezés támogatása a kereskedelmi hatások elemzésével és kockázatok előrejelzésével
  • Kapcsolattartás a fióktelep könyvelési és adó szolgáltatójával, rendszeres adatszolgáltatás, illetve a szolgáltató által elkészített pénzügyi adatok ellenőrzése
  • Aktív részvétel a társaság üzleti terveinek és előrejelzéseinek összeállításában; a tervezési és előrejelzési folyamat koordinálása
  • Közreműködés a havi számviteli és kontrolling zárási folyamatban, valamint a társaság éves beszámoló és üzleti jelentés készítési folyamatában
  • Partnerektől érkező dokumentációk, riportok, kimutatások ellenőrzése, rendszerezése, cash-flow és értékelés modell karbantartása, ezekből belső rendszeres és ad hoc management riportok előállítása, tulajdonosi / felügyelőbizottsági adatszolgáltatások teljesítése
  • Gazdasági vonatkozású belső szabályzatok naprakészen tartása, aktualizálása

Amit kérünk

  • Felsőfokú végzettség (preferáltan vállalati pénzügy / kontrolling)
  • Minimum 3 éves releváns szakmai tapasztalat
  • Magas szintű excel tudás
  • Magabiztos angol nyelvtudás
  • Gyors, komplex gondolkodás
  • Önállóság, precizitás, terhelhetőség, proaktivitás

Előnyt jelent

  • IFRS ismeretek
  • Mérlegképes könyvelő végzettség
  • Upstream tapasztalat

Miért jó nálunk dolgozni?

  • Kihívásokkal teli, felelősségteljes feladatok
  • Vállalati szabadidős és szakmai rendezvények, folyamatos fejlődési, képzési lehetőségek
  • Modern, igényes irodai környezet, parkolási lehetőség
  • Széles körű béren kívüli juttatási csomag (cafeteria, egészségbiztosítás, önkéntes nyugdíjpénztári és egészségpénztári hozzájárulás, balesetbiztosítás)
  • Teljesítménybónusz
  • Rugalmas munkarend
  • Üdülési, sportolási lehetőségek

Állás, munka területe(i):

  • Pénzügy, Könyvelés
  • Kontrolling

JELENTKEZEM