Feladatok

 

  • Költségtervezés és beruházási kontrolling - Informatikai működési költségek tervezése, beruházások koordinálása, ütemezése és ellenőrzése, valamint erőforrás- és költségallokáció tervezésében való részvétel.
  • Audit koordináció és hiányosságkezelés - Belső és külső IT auditok szervezése, koordinálása, feltárt hiányosságok megszüntetésének nyomon követése és koordinálása.
  • IT kontrolling folyamatfejlesztés és optimalizálás - Szakmai folyamatok fejlesztésének koordinálása és hatékonyságuk növelése.
  • Pénzügyi és beszerzési folyamatok felügyelete - IT beszerzési folyamatok koordinálása, ellenőrzési pontok meghatározása és végrehajtása, beszerzések nyomon követése és adminisztrációja.
  • Szerződésmenedzsment - Informatikai szerződések teljesítésének nyomon követése, szerződéses kötelezettségek ellenőrzése és kapcsolódó adminisztratív feladatok ellátása.
  • Szabályozási és compliance tevékenység - IT szabályozások, ügyrendek és eljárások készítésének koordinálása, jogszabályi megfelelőség biztosítása.
  • Éves beszámolók készítése és előterjesztése - IT területre vonatkozó éves beszámolók összeállítása, elemzése és vezetőség felé történő előterjesztése, teljesítményértékelések készítése.
  • Dokumentáció és nyilvántartások - Precíz nyilvántartások vezetése, jelentések készítése, dokumentumok archiválása.
  • Egyéb adminisztrációs feladatok ellátása – iktatás, hivatalos anyagok aláírásainak koordinálása

 

Elvárások

  • felsőfokú gazdasági végzettség;
  • kontrolling területen szerzett legalább 2 éves szakmai tapasztalat;
  • erős MS Excel és adatbáziskezelési tudás;
  • felelősségteljes és precíz munkavégzés;
  • logikus, strukturált, analitikus gondolkodás;
  • monotóniatűrés;
  • jó kommunikációs - és kapcsolatteremtő készség;
  • lelkes, proaktív hozzáállás, határozott fellépés

Előnyt jelent

  • IT kontrolling területen szerzett tapasztalat;
  • pénzügy-számviteli vagy kontrolling szakirányú végzettség;
  • banknál/biztosítónál szerzett tapasztalat;
  • kommunikációképes angol nyelvtudás;
  • Power BI ismeret

Amit kínálunk

  • fejlődési lehetőség egy biztos hátterű, gyorsan fejlődő pénzintézetnél;
  • jó hangulatú, szakmailag rátermett csapat;
  • rugalmas munkavégzés negyedéves munkaidőkeretben;
  • önálló, felelősségteljes munkakör;
  • külső és belső képzések, számos lehetőség szakmai fejlődéshez;
  • támogató munkahelyi légkör

Céginformáció

Az EXIM egy integrált keretek között működő bank és biztosító, amelynek alapvető célja, hogy a magyar exportőröknek és beszállítóiknak, továbbá az exportra készülőknek hatékony, az ő működésükre specializált finanszírozási és biztosítási konstrukciókat nyújtson. Küldetésünk, hogy a magyar export globális sikerének pénzügyi motorjaként támogassuk a hazai vállalkozásokat és pénzügyi megoldások segítségével egyfajta útlevelet adjunk a vállalkozások sikeréhez. Az EXIM egyike a világ 85 exporthitel-ügynökségének, így tevékenységünk fókusza, hogy elősegítsük a magyar áruk és szolgáltatások külpiacokon történő minél sikeresebb értékesítését, a magyar exportkapacitások bővítését.
 

EXIM név alatt az állami hátterű Magyar Export-Import Bank Zrt. (Eximbank Zrt.) és a Magyar Exporthitel Biztosító Zrt. (MEHIB Zrt.), azaz két jogi személy együttese értendő.
 

IT Operációs csapatunkba keresünk új munkatársat határozatlan időtartamra az alábbi munkakörbe:

Kontroller (IT területre)

JELENTKEZEM