Feladatok

  • részvétel a Gazdasági igazgatóság feladatellátását érintő döntések el(ő)készítésében, az igazgatói döntést igénylő és a tájékoztatást adó feljegyzések áttekintésében, döntési javaslat tételében;
  • a Gazdasági igazgatóság vezetője által kiadott döntések határidőben, és az elvárt tartalommal történő végrehajtásának figyelemmel kísérése, a döntések végrehajtásának koordinálása, a Gazdasági igazgatóság vezetője felé történő jelzése;
  • az előirányzat-gazdálkodás folyamatos nyomon követése, megfelelőségének felülvizsgálata, monitorizálása, a Gazdasági igazgatóság vezetője részére történő eseti és rendszeres tájékoztatás készítése;
  • a Gazdasági igazgatóság feladatellátását érintő, mindenkor hatályos jogszabályi és intézményi szervezetszabályozói eszközökben meghatározott adatszolgáltatások szakmai-tartalmi megbízhatóságának, formai megfelelőségének, valamint az előírt határidőben történő készítésének és közzétételének figyelemmel kísérése;
  • a Gazdasági igazgatóság vezetője által meghatározott témákban munkaanyagok, elemzések, értékelések készítése, egyéb feladatok ellátása;
  • a Gazdasági igazgatóság feladatterveiben meghatározottak folyamatos, naprakész nyomon követése, a Gazdasági igazgatóság vezetője felé történő tájékoztatás biztosítása;
  • minőségirányítási szempontok érvényesítése céljából folyamatos kontroll biztosítása a pénzügyi, számviteli, üzemeltetési és ügyiratkezelési folyamatok felett, különösen a kötelezettségvállalás részfolyamatai vonatkozásában, a pénzügyi ellenjegyzések, kötelezettségvállalások, érvényesítési- és utalványozási jogkörök vonatkozásában.

Elvárások

  • felsőfokú pénzügyi, gazdasági végzettség;
  • mérlegképes könyvelői képesítés;
  • legalább 3 év központi költségvetési szervnél pénzügyi számviteli területen szerzett szakmai tapasztalat;
  • MS Office (Word, Excel) felhasználói szintű ismerete;
  • a Forras.Net integrált pénzügyi-számviteli rendszer felhasználói szintű ismerete.

Előnyt jelent

  • államháztartási mérlegképes könyvelői képesítés (regisztrált);
  • pénzügyi, számviteli, belső ellenőrzési, pénzügyi kontrolleri munkatapasztalat;
  • tárgyalóképes idegennyelv ismeret (angol, francia, német).

Amit kínálunk

  • részvétel egy lendületes, együttműködő, egymást támogató, innovatív csapat szakmai munkájában;
  • folyamatos szakmai fejlődési lehetőség;
  • képzések, szakmai workshopok, csapatépítő tevékenységek;
  • munkatársak egészségének megőrzését támogató juttatások;
  • versenyképes jövedelem, egyéb béren kívüli juttatási csomag a mindenkor hatályos szabályzat szerint.

Céginformáció

Az Országgyűlés legfőbb pénzügyi és gazdasági ellenőrző szerve, az ÁLLAMI SZÁMVEVŐSZÉK
pályázatot hirdet kontroller munkakör betöltésére a Gazdasági igazgatóság szervezeti egységnél.

Jelentkezés módja

A jelentkezés kizárólag elektronikus úton a jelentkezem gombra kattintva lehetséges, legkésőbb 2025. január 15. napjáig, melynek kitöltésével a pályázó adatai bekerülnek pályázati rendszerünkbe.
A pályázati részvételhez a pályázónak hozzájáruló nyilatkozatot kell adnia adatai kezeléséről, melyet az adatlap „Nyilatkozatok” részben tehet meg. A pozíció betöltéséhez humán biztonsági ellenőrzés lefolytatása szükséges.
Az adatlap „pozíció megjelölése” részén szíveskedjen kiválasztani a „Kontroller” munkakört.
A pályázónak az adatlapon csatolnia kell:
  • fényképes szakmai önéletrajzot,
  • motivációs levelet,
  • végzettségeket igazoló dokumentumok másolatát.
A pályázat elbírálásának rendje:

Személyes meghallgatásra a pályázati kiírásban foglaltaknak megfelelő, hiánytalan pályázatot benyújtott, az Állami Számvevőszék, mint munkáltató által elvárt szakmai követelményeknek megfelelő azon pályázók kerülnek meghívásra, akiknek meghallgatását a pályázat kiírója szükségesnek ítéli. A személyes meghallgatásra a pályázat benyújtását követően folyamatosan, a pályázati határidő leteltét követő 30. napig kerül sor.

JELENTKEZEM