Feladatok
- Részt vesz a Társaság éves üzleti tervének elkészítésében és a megvalósulásának folyamatos nyomon követésében;
- Részt vesz a havi, negyedéves, éves zárási feladatok teljesítésében;
- Költségfelosztással kapcsolatos feladatok ellátása;
- Közreműködik a Társaság középtávú üzleti stratégiájának a kidolgozásában, a középtávú pénzügyi célok és kulcs-teljesítménymutatók kijelölésében és nyomon követésében;
- Vezetői információs rendszer fejlesztésében közreműködés;
- Nyomon követi a projektek megvalósítását pénzügyi és kontrolling szempontból;
- Gondoskodik a támogatási szerződésekkel / támogatási okiratokkal kapcsolatos kontrolling feladatok ellátásáról;
Elvárások
- Felsőfokú szakirányú végzettség;
- Legalább 4 év releváns szakmai tapasztalat;
- Felhasználói szintű MS Office ismeretek, erős gyakorlati Excel tudás;
- Rugalmasság, proaktivitás;
- Jó kommunikációs és kapcsolattartási készség;
- Pontos, precíz munkavégzés.
Előnyt jelent
- EPTK rendszer ismerete;
- Számviteli ismeretek és tapasztalat;
- Projekt kontrolling területén szerzett tapasztalat.
Amit kínálunk
- Versenyképes jövedelem és juttatási csomag,
- Munkába járás támogatása
- Szakmai fejlődési lehetőség,
- Képzési lehetőségek,
- Fiatalos, dinamikus csapat,
- Színvonalas munkakörnyezet.
Munkahelyi extrák
- Céges rendezvények
Céginformáció
Társaságunk azon dolgozik, hogy az informatikai beszerzések egységes és központi beszerzési rendszerén keresztül a kapcsolódó folyamatok átláthatóvá és tervezetté váljanak, az átgondolt beszerzésekkel pedig javítsa a közigazgatás, az állami vállalatok vagy más a közfeladatellátásban résztvevő szervezetek működésének hatékonyságát.