Feladatok

A Kommunikációs osztály napi folyamataiban való aktív részvétel és azok adminisztratív támogatása.
  • Mindennapi adminisztratív és asszisztensi teendők ellátása (vállalati szerződések előkészítése és iktatása, elszámolások teljes körű ügyintézése, riportok, jelentések készítése)
  • Kapcsolattartás hatóságokkal, kormányzati és önkormányzati szereplőkkel, valamint a vállalat különböző részlegeivel
  • Vállalati rendezvények szervezése, ajánlatkérés külső beszállítóktól, beérkező ajánlatok előkészítése a döntéshozatalhoz, valamint részvétel a rendezvények lebonyolításában
  • Belső kommunikációs anyagok elkészítése, közzététele (pl. céges hírlevél)
  • Egyéb ad hoc feladatok

Elvárások

  • Minimum középfokú végzettség
  • Adminisztratív munkakörben szerzett tapasztalat
  • Felhasználói szintű MS Office programcsomag ismerete
  • Pontos és precíz munkavégzés
  • Kiemelkedő íráskészség, kiváló helyesírás
  • Kiemelkedő kommunikációs és kapcsolatteremtő képesség

Előnyt jelent

  • Kommunikációs vagy jogi területen szerzett tapasztalat
  • Adobe Illustrator, Adobe Photoshop, Prezi, QuickTime Player ismerete

Amit kínálunk

  • Versenyképes fizetés
  • Éves teljesítmény bónusz
  • Negyedévente +1 jutalom szabadnap
  • Home Office lehetőség
  • Egyéb juttatások
  • 30 Ft/km munkába járási költségtérítés
  • Céges rendezvények
  • Kellemes munkahelyi légkör, jó hangulatú csapat, modern eszközök és irodai munkakörnyezet

Munkahelyi extrák

  • Céges étkező
  • Céges rendezvények
  • Ingyen kávé, üdítő

Jelentkezés módja

A "Jelentkezem" gombra kattintás után kérjük csatolja fényképes önéletrajzát

JELENTKEZEM