Feladatok

  • A rakomány összekészítése, átadása, átvétele, ellenőrzése, kiszállítása
  • A jármű előkészítése, útvonalterv készítése, illetve a megadott útvonalterv betartása
  • Menetlevél/fuvarlevél rendszeres vezetése, a szükséges adminisztrációs feladatok elvégzése
  • Készpénzes számlán szereplő áruk kiszállítása esetén a készpénz átvétele és az ügyfélszolgálattal történő elszámolása
  • Bizonylatok, hivatalos levelek kézbesítése

 

Munkavégzés helye:
Kecskemét Belső Szegedi út 18/A

Elvárások

  • Kiemelkedő kommunikációs készség, határozottság
  • Problémamegoldó képesség, kreativitás
  • Önálló, dinamikus munkavégzés (terhelhetőség)
  • Minimum középfokú végzettség

Amit kínálunk

  • Fejlődési lehetőség
  • Európa legnagyobb autóalkatrész kereskedelmi cégénél való hosszú távú, biztos munkahely

Jelentkezés módja

E-mail-ben, jelentkezem gomb

JELENTKEZEM