Feladatok

  • A behajtási folyamatba bekerült ügyfelek kezelése,
  • Bejövő hívások kezelése (adatszolgáltatás, naprakész információ nyújtása a meglévő ügyfelek részére, panaszkezelés),
  • Kimenő telefonhívások indítása (meglévő ügyfelekkel hatékony kapcsolattartás, fizetési megállapodások megkötése, részletfizetések folyamatos nyomon követése),
  • Behajtási folyamattal kapcsolatos adminisztratív feladatok pontos, határidőre történő elvégzése.

Elvárások

  • Középfokú végzettséged van,
  • Call Center területen és/vagy behajtásban szerzett releváns tapasztalattal rendelkezel,
  • Ügyfélorientált gondolkodásmódod van, 
  • Nyugodtan, meggyőzően kommunikálsz,
  • Jó a stressz tűrő képességed,
  • Számítógép ismereted, MS Office tudásod legalább felhasználói szintű.

Amit kínálunk

  • Versenyképes fizetés + Cafeteria
  • Egyműszakos, kiszámítható munkarend (H-P-ig)
  • Home office lehetőség betanulást követően
  • Komplex, szakmai tudás megszerzése
  • Fiatalos, lendületes csapat
  • Teljes körű támogatás segítőkész kollégáktól
  • Modern irodai környezet

Céginformáció

A REG-FINANCE Zrt. 1998-ban alakult családias hangulatú (25 fős), stabil hátterű, biztos alapokon működő sikeres Vállalat. Alaptevékenységként bankok és pénzintézetek által felmondott ingatlanfedezetes, valamint fedezet nélküli hitelek megvásárlásával, kezelésével foglalkozunk.

Társaságunk működését szakképzett és folyamatos képzéssel támogatott munkatársaink biztosítják, hogy tevékenységünk ellátása során Ügyfeleink érdekeit mindig szem előtt tudjuk tartani. Tevékenységünk során nagy súlyt fektetünk a hatékony, de minden esetben jogszabályoknak megfelelő működésre, továbbá a behajtási tevékenység hatékony, jogi úton történő intézésére.

Cégnév: Reg-Finance Zrt.
Állás helye:
Állás-kategóriák:
Állásnév:
FRISS HASONLÓ ÁLLÁSOK
E-MAILBEN

A "Feliratkozom" gombra kattintva elfogadja az általános biztonsági és szerződési feltételeinket.

HASONLÓ ÁLLÁSOK